Reklame

Dramatičan snimak na kome se vidi kako ruski doktor udara pesnicom pacijenta koji bespomoćno leži na krevetu, a koji je preminuo kasnije na intezivnoj nezi, pojavio se na internetu. Doktor se pravda iscrpljenošću!
 (VIDEO) ŠOKANTNO: Doktor pesnicama tuče bespomoćnog pacijenta!
Andrej Votakov, doktor sa snimka se pravdao iscrpljenošću posle 24-časovne smene. Policija je salsušala Votakova, koji nije imao sličnih incidenata u svojoj karijeri, za napad na srednjovečnog pacijenta posle operacije.
Incident se dogodio u ruskom gradu Perm. Video prikazuje kraću verbalnu raspravu doktora i pacijenta, da bi ga potom Votakov udario pesnicom u glavu, a onda je usledio udarac u predelu srca.
Andrej Votakov: Pacijent je bio nezahvalan, a ja sam bio jako umoranAndrej Votakov: Pacijent je bio nezahvalan, a ja sam bio jako umoran
Kada se snimak proširio internetom, Votakov se branio iscrpljenošću.
To je bio veoma naporan dan u smeni koja je trajala 24 sata - izjavio je Votakov, koji je inač načelnik odeljenja anesteziologija i intezivne nege.
- Čim sam ušao u sobu, pacijent je počeo da me naziva pogrdnim nazivima. Proveli smo toliko vremena u ovom izuzetno komplikovanom slučaju, kako bismo mu pomogli da se oporavi, a on nije imao nijednu reč zahvalnosti. Kada se na to doda hronični umor, zaneo sam se i udario ga nekoliko puta, u prisustvu mojih kolega - objašnjava Votakov.
On je dodao i da su nastavili sa tretmanom, ali da je nažalost, pacijent ubrzo preminuo. Votakov je izjavio da mu je žao zbog incidenta i uputio izvinjenje pacijentu i njegovoj porodici.
Policija trenutno radi na rasvetljavanju ovog slučaja i određivanju da li je pacijent preminuo usled batina.
Izvor: Pressonline

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.