Reklame

Pitala sam Milojka zašto je to uradio, a on mi je rekao: „Pomozi mi da ga stavim na krevet i nemoj nikoga da zoveš!“ - plačući priča Dobrinka

Ranko Muratović, Milojko Muratović,
Ranko i Milojko Muratović
- Milojko više nije moj sin! Ne želim u životu da ga vidim, neka istrune u zatvoru!
Ovo je juče za Kurir rekla Dobrinka, majka Milojka Muratovića (30), koji je nasmrt pretukao oca Ranka (64) u kući u selu Konjic kod Valjeva. Milojko je pre zločina poslao majku u prodavnicu da mu kupi cigare, a kad je ona otišla, uzeo je štap i izudarao Ranka po glavi.

- Kad sam se vratila, zatekla sam muža kako krvav leži kraj kreveta. Ranku je lobanja bila skroz smrskana, a lice unakaženo od udaraca. Pitala sam Milojka zašto je to uradio, a on mi je rekao: „Pomozi mi da ga stavim na krevet i nemoj nikoga da zoveš!“ - plačući priča Dobrinka.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.