Reklame

Radio joj iza leđa U toku naše veze stizale su mi poruke da je bio s nekim momcima. To me je gušilo, ali mu nikad nisam rekla da se ne bi iskompleksirao

Jovana Nikolić,

Jovana Nikolić
 odmah po napuštanju Farme počela je s pripremama za proslavu veridbe s Danijelom Alibabićem u Nišu. Misica govori o događajima na imanju u Lisoviću, ali i onome što je bilo pre rijalitija, poput njene tromesečne veze sa Filipom Panajotovićem.

- Laž je da smo Filip i ja imali seks prve noći naše veze. Ostavila sam ga jer je peder. Stizale su mi poruke da je bio s nekim momcima u kombinaciji. To me je gušilo i smetalo mi, ali mu nikada nisam rekla da se ne bi iskompleksirao. On ne zna da se ponaša, balavac je u duši, teatralan, patetičan, ljubamoran, sujetan. Videli ste kakav je papučar. Ja sam se i tokom naše veze i na Farmi ponašala kao dama.


Da li jedna dama može da dozvoli sebi da ima seks pred kamerama?
- Dama ima seks svuda ako je ljubav prava.

Da li se Filip promenio otkako je ušao u rijaliti?
- Ovog Filipa ne prepoznajem jer je mnogo ljubomoran, čemu je Stanija doprinela. On je povodljiv muškarac. Dozvolio je sebi da ga jedna žena toliko zaludi, što znači da nema ni karakter ni dostojanstvo. Ona je dobar taktičar i tri dana unapred zna šta će da kaže. Promišljena je čak i kad se ljubi i leže preko Filipa. Cura je luda. Ima negativnu energiju i s takvim ljudima ne želim da komuniciram.

Na Farmi si započela vezu s Danijelom, s kojim si se i verila.
- Dopao mi se njegov stav, razmišljanje, prelep je i odlično peva. Poklopile su nam se energije, stavovi, mišljenja. Jednostavno, našli smo se.

Sumnjala si da si ostala trudna.
- Da sam ostala trudna, bila bih najsrećnija žena na svetu. Kraj sebe imam osobu koju volim i dete bi se rodilo iz ljubavi.

Uskoro će i svadba, a ti si izabrala Dariju za kumu. Otkud to?
- Darija je toliko slična meni, od prvog dana smo u super odnosima. Doživljavam je kao svoju sestru bliznakinju i znam da će naše prijateljstvo dugo trajati.

Milan Tarot je rekao da imaš sifilis?
- On je svašta radio na Farmi i treba da se stidi. Bio mi je favorit jer sam vrištala od smeha uvek kad sam gledala njegove klipove. Želela sam da ga upoznam, ali je na imanju pokazao drugu stranu.

Takođe je rekao da bi mu dala onu stvar zarad pobede?
- Možda bi on voleo da je po.ebao sve žene na Farmi.

Neću da se slikam gola, to rade starlete

Da li bi se slikala gola za neki časopis?
- Ne, jer je to posao za starlete, zečice, striptizete na šipci. Da nemam para za hleb, ne bih to uradila. Nisam ja iz te priče, a ovde sam osvojila brdo para
.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.