Reklame

Nada el Ahdal, koja je pobegla od kuće jer neće brak s odraslim čovekom, moli za pomoć njoj i njenim vršnjakinjama

Nada el Ahdal,
Apeluje... Nada el Ahdal
SANA - Stravičan život.
Mlada Jemenka Nada el Ahdal (11), koju roditelji prisilno žele da udaju, pobegla je od kuće da bi to izbegla. Ona je zapretila da će se ubiti ukoliko je ipak budu naterali na brak s čovekom koji može da joj bude otac.

Devojčica je snimila video koji je posvetila svim novinarima u nadi da će njenu priču preneti širom sveta i tako joj pomoći da se spase takve sudbine. Kaže da je pobegla od kuće kod svog ujaka jer više nije mogla da živi sa svojom porodicom.

- Šta je s bezbrižnim detinjstvom i šta su vam deca skrivila. Zašto morate tako da ih venčavate i otarasite ih se - navela je mala Nada.

Ona kaže da su se neki mališani zbog toga bacili u more i umrli.

- Popunila sam prijavu u policiji protiv svoje majke, koja je pokušala da me vrati kući. Rekla sam im da imam samo 11 godina, a da ona hoće da me uda. To znači da ne bih imala život, mogućnost da se obrazujem. Zar moji roditelji nemaju nimalo saosećanja?! Radije ću umreti nego da mi to urade - očajna je mala Jemenka.

Devojčica navodi primer svoje tetke koju su udali sa 14 godina, a koja se posle godinu dana batinanja lancima polila benzinom i zapalila.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.