Reklame


Ne sviđa mi se ona nikako i završena priča, pričao Gospoda, besan što je farmerima pušten prenos spektakla Svetlane Ražnatović

Ekrem Jevrić, ceca

Gospoda se malo više zaneo...
Farmerima je bilo dozvoljeno da gledaju prenos spektakla balkanske folk zvezde Cece na Ušću, a Ekremu Jevriću je bilo toliko krivo da je otišao u drugu prostoriju i osamio se. Tako sam počeo je da pljuje po Ceci i govori kako je ne podnosi. Mnogi su na internetu odmah prokomentarisali da je to zato što je zagriženi musliman i da zbog toga ne može organski da je smisli.

- Lepu Brenu, kao što znate, ceo svet voli i prava je pevačica i gospođa, ali Ceca mi se nešto ne sviđa i završena priča. Ne sviđa mi se Ceca nikako! - govorio je Ekrem gledajući u kamere.

U jednom momentu u prostoriju je ušla Goca Božinovska i rekla mu da se ne bruka da ga ljudi ne bi mrzeli zbog toga. Jevrić je i sutradan nastavio sa istom pričom, a Božinovska mu se podsmevala.

Ekrem: Zajebali su juče, nismo imali muzike. Bio sam u pravu što nisam voleo Cecu, zato nismo imali muzike sinoć.
Goca: Ekreme, ne lupetaj! Ko tebe šta pita. Držiš govor da ne voliš Cecu, a nju voli ceo svet. Znaš li koliko njoj znači što je ti ne voliš?
Ekrem: Jes‘, voli je ceo svet. Imala je 100.000 sinoć, a vi svi za Cecu. Prvi sam rekao da je ne volim. Ja sam isto zvezda pevača. Rekao sam prvi: „Ne volim je“.
Goca: Kako je ne voliš, ne razumem?!
Ekrem: Ne volim je uopšte. Ne sviđa mi se nimalo njena pesma, ne razumem je, peva sve neke evropske pesme. Ona ti peva pesme iz cele Evrope pomalo, ja je ne razumem ništa kad peva. Ona mi nije jasna uopšte.
Goca: A to je jako bitno što je ne voliš?
Ekrem: Ja sam jači bio od nje hiljadu hiljada posto.
Goca: Ona će da bude potresena, majke mi.
Ekrem: Ajde neka ona ima 13 miliona pregleda za jednu pesmu.
Ekrem: Ja sam isto zvezda pevača. Ja sam jači bio od nje hiljadu hiljada postoEkrem: Ja sam isto zvezda pevača. Ja sam jači bio od nje hiljadu hiljada posto

Pljuje usred Srbije

Ekrem Jevrić je za Đurđevdan rekao da je krsna slava nevažna i da je ne treba slaviti, a nedavno je usred Srbije pozdravljao Hašima Tačija i veličao Kosovo kao državu, zbog čega je produkcija prekinula prenos.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.