Reklame

Sonji Golubović Stojanović (22) dogodilo se ono čega se svaka trudnica najviše pribojava!

Ona se juče oko šest časova ujutru porodila u automobilu na putu do porodilišta!
Ovo je tatamata: Milan sa ćerkicom Milom
Ovo je tatamata: Milan sa ćerkicom Miom | Foto: Rajko Ristić
Iako su mnogi sugrađani koji su se juče zatekli na autobuskoj stanici kod Ade Ciganlije potrčali da pripomognu, presudnu ulogu da devojčica, teška 3.250 grama i dugačka 52 santimetra, ugleda svet imao je ni manje ni više nego Sonjin suprug Milan!
Zanimljivo je da je sve vreme porođaja na zadnjem sedištu automobila sedela i njihova dvogodišnja ćerkica Mia, koja je uzbuđeno vikala: “Beba, beba, stiže beba!”.

Reporteri “Alo!” posetili su juče hrabrog oca u Obrenovcu, gde živi sa svojom porodicom, od juče uvećanom za još jednog člana. Dočekao nas je sa širokim osmehom, vidno raspoložen.
Ponosna mama Sanja
Ponosna mama Sonja | Foto: Rajko Ristić
- I beba i mama su dobro! - bilo je prvo što je rekao, a onda je još uvek uzbuđen ispričao kako je došlo do ovog fantastičnog, a ujedno i traumatičnog iskustva.

Mama Sonja: Zvaće se Elena!
Sonja, koja je poreklom iz Bosanske Gradiške kaže za “Alo!” da ju je šok strefio tek nakon porođaja.
- Tek tad je počeo da me obuzima strah, jer pupčana vrpca nije bila presečena. Jedino o čemu sam razmišljala je da dete bude dobro. Još ne mogu da verujem šta se desilo - priča Sonja, koja je oduševljena time kako se njen suprug snašao u ovoj situaciji.
- Pre porođaja smo se šalili kako bi se on onesvestio kada bi se sa mnom nalazio u porođajnoj sali. Ali, eto, život je čudo! Ko bi mogao da pomisli da će me upravo on poroditi! Malo je takvih muškaraca - zaključuje Sonja. Prema njenoj želji i želji njenog supruga devojčica rođena na ovaj neubičajen način zvaće se Elena.
- Sonja me probudila negde oko 4.45 ujutru i rekla da ima strašne bolove. Pozvao sam gazdu kod kojeg iznajmljujemo stan i oko šest sati smo njegovim kolima iz Obrenovca krenuli u GAK Višegradaska - priseća se on.

Međutim, na uluzu u Umku, Sonji je pukao vodenjak. Počela je da zapomaže od bolova i da u panici vrišti kako neće izdržati do porodilišta.

- Trpela je jake bolove. Toliko je vrištala da je prepala i mene i gazdu, koji je kočio svaki put kada ona ispusti krik. Kada smo videli da nećemo stići, zaustavili smo automobil na autobuskoj stanici kod Ade. Pritisnuo sam joj stomak i pojavile su se nogice, a onda i leđa. Međutim, jedno dvadesetak sekundi se nije pojavljivala glava. To je najdužih 20 sekundi u mom životu.
Kada je napokon izašla i zaplakala bio sam potpuno van sebe. U trenutku dok se to dešavalo, nisam se plašio ili barem nisam razmišljao o tome. Ali, kada se sve završilo, rekli su mi da sam potpuno žut u licu - objašnjava Milan, koji je samo dan pre toga slavio svoj 29. rođendan.

- Par minuta posle toga, Sonja mi je dala bebu i rekla: “Vidi je, liči na nas”. Na šta sam se nasmejao i rekao: “Misliš da ne znam?! Ja sam je prvi video!” - prepričava za “Alo!” presrećan otac, koji je bio toliko uzbuđen, da u prvom trenutku nije ni video kog je pola dete.

“Bilo mi je samo važno da su svi dobro!”, zaključuje on.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.