Reklame

E. M. iz sela Makovac kod Medveđe imao seks sa životinjom vlasnika D. J., baš kao što je pre gotovo dve godine učinio i njegov brat

sodomija, seks sa životinjama,
Ilustracija
MEDVEĐA - Iživljavao se nad životinjom!
U selu Rimarište u okolini Medveđe zavladala je panika otkako je Albanac E. M. silovao kozu, koju njeni vlasnici zovu Đemla! Vlasnici ovaca, koza i druge stoke organizovali su se i danonoćno stražare ne bi li uhvatili napasnike, a da sve bude bizarnije, pre dve godine seks s kozom imao je i Đ. M., brat E. M.!

Kako saznajemo, E. M. iz Makovca, zaseoka iznad Ravne Banje kod Medveđe, prekjuče je više puta primećen kako u blizini tora vlasnice I. J. merka koze!
- On je prvo kozama nudio hranu. Odmah mu je prišla Đemla i počela da mu jede iz ruke. On ju je malo pomazio i onda se iznenada bacio na nju i svezao joj noge, a onda počeo seksualno da se iživljava nad njom - priča vlasnica koze I. J.

Iz ruke mu jela

Ona dodaje da je čula kako koza mekeće, što je uznemirilo i ostale životinje.
- Videla sam kako taj bolesnik zakopčava pantalone i trči prema šumi. Videla sam i kozu kako krvari. Odmah smo suprug i ja pozvali veterinara, a on je konstatovao da je koza silovana! Veterinar nam je rekao i da se napadač iživljavao nad životinjom - navela je I. J.

D. J., vlasnik tora iz kog je E. M. izvukao kozu Đemlu kako bi je silovao, rekao je da je i on primetio da se E. M. muvao oko njegovih koza.
- Muka me pripadne kad se setim da se nudio da mi čuva stado... Tada nisam ni sumnjao da bi mogao seksualno da se iživljava nad životinjama - kaže čobanin i dodaje:

Noćne straže

- Sad sam odlučio da sam dan i noć čuvam stoku. Ako budem primetio E. M. ili njegovog rođaka M. Đ., verujte mi da im je odzvonilo! Nisam ja jedini koji će čuvati stoku. I ostali meštani su odlučili da čuvaju svoja stada kad su čuli šta se dogodilo.

Pre dve godine Đ. M., brat E. M., u toru V. N. silovao je kozu Lolitu. Nakon seksualnog i morbidnog iživljavanja nad životinjom M. Đ. je pobegao, a domaćica je primetila da koza krvari i da je u teškom stanju. Pozvali su veterinara, ali dok je on stigao, koza je uginula. Utvrđeno je da je Lolita dobila sepsu.
- Đ. M. je bio priveden u policiju na saslušanje, ali sve se završilo na tome - kažu meštani sela Rimarište.
Strah da ne okozi nakazu

Vlasnici tora D. J. i njegova supruga I. J. boje se da životinje ne okoze „neke nakaze“!
- Iako nam veterinari tvrde da to ne može da se desi, ipak nismo sigurni. Ovde kod nas u kraju se svašta događa, pa se plašimo da će se zaista roditi nakaza - kažu vlasnici tora.
Medicinsko objašnjenje

Zoofilija
- naklonost prema životinjama
- slučaj kad milovanje životinje izaziva polni nagon Sodomija
- protivprirodno zadovoljavanje polnog nagona između čoveka i životinje

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.