Reklame

Klajv Hant nije dobio posao jer je budućoj šefici rekao da će joj kupiti sendvič sa slaninom

slanina, kurir
Klajv Hant iz Hejvuda kod Mančestera kaže da je izgubio priliku za posao jer je bio ljubazan prema ženi koja je trebalo da zaposli.
Klajv (58) tvrdi da je bio na razgovoru sa Šarikom Sakrani, koja nagleda projekat na kom je on trebao da radi. Šarika je rekla da će doći na gradilište gde je on trebao da radi i platiti njemu i ostalim radnicima doručak.
"Zadnje što sam joj rekao kad sam odlazio je "uzeću nam sendviče sa slaninom". Nisam imao pojma da će me to koštati posla", u neverici kaže Klajv.
"Kasnije, me nazvao jedan od menadžera i ispitivao me o rasističkoj izjavi, ali nisam imao pojma o čemu priča. Rekao mi je da sam ja rekao gospođici Šariki da ću joj kupiti sendvič sa slaninom. Ali, to sam rekao samo zato jer je spomenula doručak", tvrdi Klajv.
"Delovala mi je lepo, ali više kao Azijatkinja. Nisam rasista i nikada nisam bio. To uopšte nije trebalo tako da zvuči. Uostalom, mnogi ljudi jedu sendviče sa slaninom za doručak, kako sam ja to trebao znati?", ogorčen je Klajv.
Inače, takvu vrstu posla radi već trideset godina, a posao koji je izgubio bi mu nedeljno donosio oko 1300 evra.
"Ne mogu da verujem da su to tako shvatili. Mislim da su preterali sa osetljivošću", rekao je Klajv na kraju.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.