Reklame

Visoki funkcioner MUP-a koji je do te mere psihički zlostavljao svoju saradnicu da je morala da ode na bolovanje je državni sekretar Vladimir Božović, otkriva u razgovoru za “Alo!” sekretarica MUP-a Marija J. Nesrećna žena koja je juče odlučila da otkrije pojedinosti ovog slučaja kaže da je pored ginekoloških problema imala ozbiljnih problema sa varenjem, i to do te mere da je povraćala i krv.

Samo nacionalna netrpeljivost: Božović
Samo nacionalna netrpeljivost: Božović | Foto: Goran Srdanov
 Podsetimo, “Alo!” je juče objavio da je funkcioner MUP-a mesecima zlostavljao svoju sekretaricu, tako da je ona na kraju završila na bolovanju zbog stresa i izostanka menstruacije. Konkretno, pre nešto više od dva meseca, Božović je tražio da ona nešto uradi iz oblasti međunarodne saradnje, što inače nije u opisu njenog radnog mesta. Kada mu je odgovorila da ona to ne zna, počeo je da viče i izbacio je iz kabineta rečima “marš napolje”.

U razgovoru za “Alo!” sekretarica Marija J. (29) otkriva da je zbog tog incidenta imala ozbiljnih problema.
- Sve što ste napisali je potpuna istina! Dve godine sam radila kao sekretarica državnog sekretara Dragana Markovića Markonija. Kada je on otišao, na to mesto je postavljen Vladimir Božović, a ja sam ostala i dalje u tom kabinetu. Osam godina radim u MUP-u, trudila sam se da svoj posao obavljam profesionalno i do njegovog dolaska niko nije pravio probleme oko mog rada. Presije i problemi su počeli čim je došao, a sve je kulminiralo u martu. Zbog tog incidenta, pored ginekoloških problema, imala sam i vrlo ozbiljan poremećaj sa organima za varenje do te mere da sam i krv povraćala - priča naša sagovornica.
Posle skoro dva meseca vratila se sa bolovanja i raspoređena je u drugi kabinet.
- Kada sam došla, rekli su mi da sam raspoređena u Biro za strateško planiranje. Od tada ga nisam videla. Inače, posledice tog stresa i svega što je on prouzrokovao još osećam. Dugo sam razmišljala šta da radim, da li da sve ovo da ispričam. Ali, kako nažalost ja nisam usamljen slučaj, rešila sam da kažem šta se zaista desilo, jer se zaista i kao žena, ali i radnik osećam vrlo loše. Samo se nadam da se ovako nešto više neće ponoviti ni meni ni mojim koleginicama - dodaje Marija J.

Dačić: Ispitaćemo ceo slučaj!

Ministar policije Ivica Dačić je, pre nego što smo pronašli sekretaricu, reagovao na naš tekst pod nazivom “Izgubila menstruaciju zbog Dačićevog saradnika” i oštro osudio mobing visokog funkcionera policije. 
- Oštro osuđujem navedeno ugrožavanje ljudskih prava koje ste naveli i tražim da objavite ime i prezime mog saradnika za kog tvrdite da imate informaciju da je zlostavljao svoju sekretaricu, kako bismo ispitali sve činjenice vezane za navedeni događaj. I ukoliko bude potrebno, preduzećemo sve zakonske mere i radnje u delokrugu Ministarstva. Ja i saradnici nismo bili informisani o događaju koji ste objavili, inače bismo odmah reagovali - izjavio je Dačić za “Alo!”.


Božović: Nikada nikog nisam zlostavljao!

Vladimir Božović poriče za “Alo!” da je ikada imao incidente sa sekretaricama i drugim saradnicima.
- Ne znam o čemu se radi, jer ja nikada nisam imao bilo kakve probleme sa sekretaricama. Od kada sam na ovom mestu, nijedna nije otišla iz mog kabineta. Došla je jedna, ali ni na čije mesto. Nijedan zaposleni u MUP-u nije trpeo posledice zbog mog ponašanja. Ako vi sumnjate da se nešto tako dogodilo, neka ta osoba koja to tvrdi podnese prijavu, neka to MUP istraži i da se sve utvrdi. Ja vam ponavljam da nikada i nikoga nisam maltretirao ili zlostavljao - izjavio je Božović za naš list.  

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.