Reklame

Nimet al-Batad je 21-godišnja majka 11 dece iz Gaze. Ona se udala sa 14 godina i rodila je četiri devojčice u četiri različita poroda.

Bebe
Rodila jedanaestoro dece, a ima samo 21-nu godinu!
Nimet kaže da je zaista želela muško dete koje bi nastavilo prezime porodice, i kada je peti put ostala u drugom stanju, rodila je blizance od kojih je jedno bilo dečak.
„Nakon šestoro dece, išla sam na sterilizaciju, ali Božije davanje, ostala sam u drugom stanju i rodila petorke. Bila sam u šoku kada su mi doktori rekli za moje stanje", objašnjava ona.
Nimet je odlazila kod lekara kako bi prekinula trudnoću, ali kako navodi, oni nisu hteli da to učine kako je trudnoća bila starija od tri meseca.
„Oni su rekli da ne žele da ubiju petoro dece i da svako od njih ima svoju sudbinu. Poručili su mi da se pouzdam u Boga“, kaže Nimet.
„Doktori kažu da deca moraju svaki dan da piju pre-term mleko. Jedna kutija tog mleka košta 13 dolara, a moj muž mesečno zarađuje 200 dolara i imamo jedanaestoro dece“, kaže Nimet.
Ističući da se obratila lokalnim i međunarodnim nevladinim organizacijama, Nimet je rekla da ni od jedne organizacije nije dobila pozitivan odgovor.
„Moram da se brinem za 11 dece, od kojih pet treba posebnu negu. A 2000. godine povređena sam u nogu tokom napada“, kaže Nimet.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.