Reklame

Sedim ti ja onomad s Žiku iz Obretkovinu, u našu seosku mehanu, pa ti bistrimo politike, i naše, ali i belosvetske. I ta naša seoska mehana u Bačinu, oklen sam ja, imala nekad osmanlijsko ime „Carigradski drum“, sad gu zovu „Mali Brisel“, al neki dopisao „Malo Sutra“…

….Em li ga zašto sinovac?

Tebi bar ne moram da objašnjavam kude je Bačina, ali za svi oni koji ne znaju, to ti je dole malo južno i nizvodno od Jagodinu, pa iza Varvarinsku okuku odma udesno. Mlogo lepa pitomina…

Bila to nekad sinovac čuvena Jagodinska nahija, al sad gu (neki zli jezici) zovu „Palmazanija“, po onog ringišpildžiju što zaseo na vlast još od „bager revoluciju“, pa ne pušća…

…Ene ga sad u Beograd, zeva i rče u onu (nekad narodnu) Skupštinu, a i postao rezervni šaraf za svaku vladu, pa ga samo šlajfuju i podmazuju, ko onog nesrećnog Srećka iz Belu Lađu. Ako nek se i neki naš gedža- ringišpildžija malo „omrsi“, a ne samo oni „žućkasti“ i „mućkasti“ …



———————————–

Al da ti ja sinovac ispričam, šta smo to Žika i ja politički izbistrili, posle sedmo, a možda i osmo čokanjče…

——————

…Taman da cugnem iz deveto čokanjče, kad mi se odjednom sve izbistri u glavu-

„Bre Žiko, što sam bio blesav- sećaš se kako sam skačao na naši Srbi što nisu dovoljno veliki Srbi… I drah se, i vikah, i njakah, i ritah se, čak i onog Stojadina „jevropejca“ munuh među plećke… Ene gi jadan, još ne diše kako treba. Kaže teško mu da udahne, al mu mnogo lakše da izdahne, a mene kad vidi zaobilazi me ko kiša oko Kragujevac. Samo da ga ne nosim na dušu, neka diše, al da ne „izdiše“…

…Nisam bre Žiko bio u pravu. Naš narod je ustvari hrabriji i ratoborniji nego ikad, nego nama su bre Žiko ukrali narod! Naš narod ne živi više u Srbiju, bar ne većinski…“

—————————————-

Žika iz Obretkovinu, se brecnu na mene: „Ajde bre Milojko šta pričaš- koji bre ratoborni Srbi, ovi današnji su mišovi, šišmišovi, veći nego ikad!“

—————————–

A ja ću njemu: „Ma nesi bre u pravu Žiko, ene gi naši ratoborni Srbi divljaju na ulicama Istanbula, ruše izdajničku vladu, ne daju se oni bre.“

————————–

Žika: „Koji bre crni Srbi? Ono su bre Milojko crni turci, ti si pobrkao lončići (i čokanjčići)“

————————

Opet ja: „E tu Žiko nisi u pravu. Vidiš oni nisu „crni turci“, već su beli, beljiji od nas većinu iz Šumadiju, i niže…

Nama su bre Žiko ukrali narod. Petsto godina pod turcima, pa pod komunjarama, i oni nam bre Žiko zameniše narod, a da nismo ni opazili…

Učio si i i ti u školu, kako su osmanlije u buljuci odvozili naši Srbčići, da im popunjavaju zemlju i elitu. E vala im popuniše. I sad su oni tamo u Tursku veći Srbi od nas, i belji od nas, baš ako oćeš da znaš…

A mi se ovde za ti pola milenijuma ukrstismo s turci i drugi jokupatori, a oni manjinski što nisu, i što ostadoše najčistiji Srbi, izgiboše bre Žiko u ovi poslednji svetski ratovi, al bogami i u ovaj poslednji natofašistoidan…

… A „ovo“ sad što puže, i gmiže zemljom Srbijom bre Žiko, od onog Srbin, nije sačuvalo ni slovo „S“- svaka čast na jednu malecku i junačku manjinu. ..

…Al kud će bre oni protiv ovoliku našu poturčenu masu. Umesto što se troše na ove ulice varoške, i jurišaju na beogradske dahije ki Donkihotovi na vetrenjače, bolje bi im bilo da se pridruže našoj „srbskoj braći“ tamo usred Istanbul, koji se junački bore protiv njiov izdajnički režim. I izgiboše dosta, al ne posustaju. Srbin je to bre Žiko, i to usred Stambol“

————————————-

Žika skočio iz stolicu , oće se bije s mene: „Pa zar ti za mene crni Milojko da rečeš da sam Turčin!?“

———————————

Ja ću njemu jopet:

„ Ma jesi bre Žiko, al izgleda da sam i ja… Pa pogledaj se u ogledalo bre. Oči ti ko crne žgaravice, crnomanjast i crnpurast si ko pravi turčin, i još nosiš pantale s taj turski učkur, a vido sam ti i flašu s vodu u onaj tvoj električni čučavac…

…a nikad te nisam čuo da slušaš izvornu Srpsku muziku, sve neki „turbofolk“ s turski melos, i ondak đuskaš s tvoju Staniju, ko moj Šarac , kad mu sunem „johanbin“ za ubrzanu oplodnju…

Al bar Žiko da si oplođavao Staniju pa ako već nemamo srbčići da bar imamo turčići, da ima ko da ore ovu plodnu zemlju- ma jok, ti i Stanija posle đuskanje, se zavalite na kanabe i gutate svaki nastavak od onaj „Sulejman“ , s onu našu poturčenu televiziju, što gu vodi onaj ošišani glavonja.

Šta ćeš bolji dokaz od toga crni Žiko da ti nisi Srbin, već jedna golema „poturčetina“..

… A vidiš oni „naši srbi“ iz Istanbul i šire, ne samo da su ratoborni ko nekad naši Obilići, hajduci, komite i četnici, nego su izgleda i mlogo pametniji…

Vidiš da su oni, bez ikakav pardon rekli EUrobiji svoje istorijsko NE.

I ne samo da su dali nogu Evrouniji , nego i ti naši „istanbulski srbi“ sada jačaju ekonomski savez s našu bratsku Rusiju, čak bi mnogi od nji, neki i „vodeći“, da prave vojni savez s Rusi-

….Će da bidne i to Žiko, samo polako…

Ne samo da su njiovi geni Srbski, nego su oni davno svatili bre Žiko da je truli Zapad, već odavno istrulio, i da tamo nema leba da traže…

… A mi bre Žiko, na čelu s ovi uškopljeni beogradski dahije (doduše ministar vojni nam više liči na evnuha nego na kaba-dahiju), radimo sve suprotno od našu „istanbulsku braću“. Podajemo se svima džabe, ko ona Desa miradžika, iz gornji sokak, iza Cvetkov bunar.

I ondak ti Žiko meni kaži da mi ovde u Srbiju nismo veći turci od oni u Istanbul i Ankaru,“

————————————–





-Reče ja njemu sve to , i mrdnu stolicu do zid. Jerbo Žika zakrvavio s one njegove garave oči, i s obe šake se zavatio za astal, ko da će da mi skoči za grkljan.

Al ne bi ništa, Žika zagrabi njegovo trinaesto čokanjče, srknu ga na cug, jeknu glasno „bujrum“, i skljoka se na kafanski patos…

… A ja se potom nekako odvuko kući, na sve četiri, a sabajle spakova u moju pletenjaču sledovanje za dva dana, pa se uputih niz Carigradski drum, pravo u Stambol, da se pridružim našim „srbima“ na istanbulskim barikadama, da već izjedanput maknemo onaj izdajnički režim…



…Od ovi naši crnpurasti, zagaravljeni, farmatizovani i trankvilizovani „šumadijski turci“, sam digo ruke, nji više ni Sveti Ilija Gromovnik, ne može da razbudi… 

…Ako se uskoro ne prenu, svi će završe ko sirovine za rezervne organe, pod uslov da pre toga ne pocrkaju od ovaj „otrov za komarci“, šta ga posipaju na nas i usred zime…





Deda Milojko sa „srpskih barikada“, iz Stambola sa Bosfora

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.