Reklame

Njih nekoliko maskiranih počelo je da me tuče iz čista mira. Pala sam na zemlju i počela da vrištim i jaučem. Nastavili su da me biju, bila sam sigurna da će me ubiti, kaže Gorica R. (47), koja je preksinoć brutalno pretučena ispred zgrade u kojoj živi na NovomBeogradu, pišu Naše novine.
Žena krvnički pretučena na Novom Beogradu, napadači joj slomili ruku, a nisu ukrali ništa!
Sve se desilo posle ponoći, u Ulici Ivana Ribara, kad se Gorica, vlasnica butika u TC "Piramida", vraćala sa svadbe.
- Samo što sam parkirala kola na parkingu pored zgrade, pored mene se stvorio čovek sa fantomkom. Odmah sam pomislila da će nešto loše da se desi i da je možda lopov i instinktivno sam krenula malo bržim korakom ka ulazu. Međutim, napadač me je sustigao i bez ikakvog povoda počeo da udara nečim što je ličilo na pendrek - priča Gorica.
Kako je rekla, ubrzo je stiglo još nekoliko napadača. Pošto je pala na zemlju, udarali su je gde su stigli, po rukama, nogama, leđima...
- U jednom trenutku sam pomislila da će me ubiti. Pokušala sam da se odbranim, ali to je bilo nemoguće. Pala sam u blato i počela da vrištim i zapomažem - rekla je ona. 
Na njenu sreću, pozive u pomoć čule su komšije i zašle napolje, pa su nasilnici, pobegli. Povređena žena tvrdi da ne zna ko bi imao bilo kakakv razlog i motiv da uradi tako nešto jer, kako kaže, nikada se nikome nije zamerila.
- Živim u Beogradu ceo svoj život i nikada se ni sa kim nisam nisam svađala. Nemam neprijatelje i nikom nisam uradila bilo šta loše. Majka sam troje dece, udovica više od deset godina. Zaista ne mogu da shvatim zašto bi neko učinio ovako nešto. Da su hteli da me opljačkaju, verujem da bi mi uzeli telefon koji sam držala u ruci - smatra Gorica. 
Kako pišu Naše novine, ona je sa teškim povredama kolima hitne pomoći prebačena u KBC Zemun, gde su lekari ustanovili da ima prelom leve ruke, desnog kažiprsta i brojne modricepo nogama, rukama i leđima. 
- Leđa su mi u modricama, ruka polomljena, koleno me boli... Jako sam uplašena jer ne znam zašto se sve ovo desilo. Uplašena sam za svoju bezbednost, kao i za sigurnost moje dece. Neću imati mira dok ne uhapse napadače - zaključuje Gorica. 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.