Reklame


Iako "Moje tri" nisu uspele da se plasiraju u finale, na Evroviziji i dalje učestvuju izvođači srpskog porekla. Ukrajinka Zlata Ognevič, koja važi za jednog od favorita, sa očeve strane ima balkansku krv, a u timu Belorusije prateći vokali i koreograf su Srbi.
Vatrena Ukrajinka: Zlata Ognevič ima srpske i italijanske korene
Zlata Ognevič je sinoć u prvom polufinalu izvela pesmu "Gravity" i obezbedila plasman u završnu fazu Evrosonga.
Pravo ime pevačice koja ima 27 godina je Ina Leonidovna Bordjuh, a pseudonim je odabrala kako bi odala počast svojim balkanskim korenima.

Naime, Zlatina majka je Italijanka, a otac je Ukrajinac srpskog porekla. Atraktivna brineta je u jednom intervjuu otkrila da je ponosna na svoje pretke.

- Moj otac je rođen na jugu Ukrajine, ali ima srpske korene. Mojim venama teče mešavina balkanske i italijanske krvi. Nažalost, izgubila sam vezu sa balkanskim rođacima, ali vatra u meni će goreti zauvek - rekla je Zlata Ognevič za "EscSerbia.com", aludirajući na svoje scensko ime.

Budući da joj je otac bio vojni lekar, pevačica se u detinjstvu često selila, ali još nije imala prilike da poseti Srbiju.

- Prošle godine su moji prijatelji bili u Kotoru i rekli su mi da moram i ja da dođem. Volela bih da posetim i Srbiju, zbog mojih korena ali i ljubavi prema putovanjima - rekla je Zlata.


Sa pesmom "Gravity" ona trenutno zauzima treće mesto na tabeli kladionica i ima velike šanse za pobedu.

VIDEO> Zlata Ognevič - "Gravity":

 

Srpski koreograf i prateći vokali u timu Belorusije

Ove godine delegaciju Belorusije čine pripadnici različitih nacionalnosti. Jedan plesač je iz Slovenije, jedan iz Nemačke, muški prateći vokal je iz Južne Afrike, a dva ženska prateća vokala su iz Srbije - Ana Mašulović i Marija Lazić.


Aliona Lanskaja iz Belorusije imaće podršku pratećih vokala iz Srbije i u finalu
Podršku iz Srbije takođe predstavlja koreograf Aleksa Raifović Zile iz plesne škole "Zilenium", koji već ima evrovizijskog iskustva, a 2010. je sarađivao sa Jelenom Karleušom na njenom koncertu u Kombank Areni. Koreografija, kao i čitav nastup pevačice Alione Lanskaje koja se takmiči sa pesmom "Solayoh", pripremani su više od dva meseca.

VIDEO> Aliona Lanskaja - "Solayoh":

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.