Reklame


Braća Strahinja (23) i Pavle (16) Marinković završili su Kraljevačkoj bolnici u noći između subote i nedelje nakon što su ih, kako tvrde, tukli policajci i ostavili ih da pretučeni leže na ulici. Strahinja je zadobio je teške povrede bubrega i leđa, zbog čega je zadržan na urologiji, dok je maloletni Pavle zadobio lakše povrede glave.
Strahinja Marinković u bolničkom krevetu
Kako kažu, četvorica policajaca u uniformama i još toliko u civilu je izašli su iz kafane blizu Gradske pijace u Kraljevu, jer su mladići bili previše bučni. Počela je rasprava, a onda i batinanje, najpre maloletnog Pavla, a onda i njegovog starijeg brata Strahinje, koji leđima ima otisak šara od čizama.

“Išli smo pored pijace, gde smo krenuli da pomognemo rođaku da istovari voće i povrće. Sreli smo kuma, kome sam ja malo bučnije rekao: Gde si, kume? Tada su iz kafane izašli ljudi u uniformama i u civilu i rekli: Stoj, policija! Pitao nas je koga mi to zajebavamo i dobio sam šamar od kojeg sam pao. Počeli su da me šutiraju i udaraju, a onda su prešli na Strahinju koji je pokušao da ih spreči. Toliko su ga udarali čizmama i pendrecima da je pao u nesvest, a policajci su se udaljili”, piše u izjavi koju je maloletni Pavle Marinković dao policiji.


- Ne mogu da mokrim, a kada uspem onda izlazi krv. Šutirali su me bar deset minuta. Sećam se, pre nego što sam pao, da mi jedan od policajaca rekao da mu ljubim čizmu - kaže stariji Strahinja Marinković.

Lekari su konstatovali da se radi o lakšim telesnim povredama, a iz kraljevačke policije rekli su za “Blic” da je njima slučaj prijavljen i da se radi na pronalaženju počinilaca.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.