Reklame

Slepica i slepac, dva vampira, oni su sitne duše, rekla je Goca

Goca Božinovska, Vesna Rivas, Ekrem Jevrić, Farma, svađa
Goca Božinovska „udarila“ na Vesnu Rivas i Ekrema Jevrića.
Ona se previše opustila uz rakiju i oplela po dojučerašnjem prijatelju i koleginici, koju više očima ne može da vidi i s kojom je skoro od početka „Farme“ na ratnoj nozi.

Goca: Ne dozvoljavam da pljuju po Staniji, vampiri vampirski. Rade kompleksi kod njih. Vesna Rivas nikad nije bila riba, a Stanija je pi.ketina. Neka umre, nek crkne sa Ekremom Jevrićem zajedno. Slepica i slepac, dva vampira. Oni su sitne duše. Ja sam napaćena žena, toliko sam suza prolila, i sad će ova đubrad da me foliraju. Ekrem je matora drtina, a hoće ovde da pobedi.Ja imam 120 tezgi, a ova Vesna ne zna ni gde ni šta peva. Hohštaplerka jedna i klošarka. Ona će mene da ponižava.

(G. D.)
Ekrem JevrićEkrem Jevrić
Vesna RivasVesna Rivas

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.