Reklame


Olja se, navodno, već nekoliko godina viđa s bivšim haškim optuženikom, a u braku je s Predragom Petrovićem Pecom

Olja Karleuša, Naser Orić, veza
Olja je često viđana u Orićevom društvu
Neverna?
Olja Karleuša, koja je u braku s biznismenom Predragom Petrovićem Pecom, već nekoliko godina je, navodno, u šemi s bivšim haškim optuženikom Naserom Orićem, koga je ovaj sud oslobodio krivice za zločine počinjene nad bosanskim Srbima tokom rata u BiH!

Kako tvrde izvori Kurira, Olja sve češće gostuje u Federaciji i za to je zaslužan upravo Naser, koji je uvek okružen telohraniteljima i ne propušta nijedan njen nastup. Njihovu bliskost naši izvori prvi put su otkrili 2. juna 2012, kad je Olja nastupala u restoranu „Bosna“ u Sarajevu.

- Kad je bio Oskar popularnosti u Tuzli 14. novembra 2012, njenim „mercedesom“ tamnoplave boje dovezli su se do „Majdana“, gde su sedeli i pili kafu pred brojnim novinarima, ali niko nije smeo da ih slika - otkrivaju naši sagovornici i drugi slučaj kad su ih sreli.

Kako dalje navode, nakon Oskara imala je nastup u Sarajevu, u „Radon plazi“, gde je bio i on, a prema njihovim tvrdnjama, dan pre tog nastupa Olja je bila kod Nasera u vikendici na Karauli blizu Olova, gde su je videli i mnogi njegovi radnici.

- Među njenim poslednjim nastupima bio je onaj 8. marta u Visokom, u diskoteci „Kampari“. Naser je bio i tamo. Tada su nastale fotografije koje su ubrzo završile na Fejsbuk strani diskoteke, ali još brže su skinute - kažu naši izvori.

Na fotkama do kojih smo uspeli da dođemo vidi se da je njena torba „luj viton“ na stolu pored kojeg se slikao i Naser, ali zajedničke fotografije, kao što smo već naveli, izbrisane su.

(R. S.)
Olja i Naser izbegavaju zajedničko slikanje, ali ih njena torba ofiraOlja i Naser izbegavaju zajedničko slikanje, ali ih njena torba ofira
Naser Orić: Olji hoće da napakoste!

- To je živa glupost. Možda neko hoće da joj napakosti pa izmišlja takve priče. Ja sam stalno na nastupima pevača i pevačica iz Srbije. Eto, vuče me neka nostalgija i volim da odem na njihove koncerte. Skoro sam video i ženu pokojnog Šijana, Gocu Božinovsku. Kulturno smo se pozdravili i šta ima loše u tome?! Poznajem mnogo dobro i Oljinog muža Pecu. Ma stvarno je glupost da sam s njom u vezi.
Olja: Bila sa s njim, ali nikad sama

- Nasera sam upoznala prošlog leta. Nisam ni prva ni poslednja pevačica koju dovode u vezu s njim. On je nekoliko puta dolazio na moje nastupe. U njegovom društvu mogli su da me vide samo u prisustvu još nekoliko ljudi, a nikad samu. Naser poznaje i mog supruga. Svesna sam kakve optužbe on ima od mog naroda, ali ja ne mogu da biram svoju publiku. Pevam za narod - rekla je Karleuša.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.