Reklame


Ne može da se odluči šta će da radi!

Ekrem Jevrić i Stanija
Ekrem Jevrić i Stanija Dobrojević
Do juče je bila "njegova mala" i "njegova ribica" a od sinoć je postala njegov ljuti neprijatelj. Naime, kada je ponovo zatekao Filipa Panajotovića u Stanijinom krevetu, Ekrem je poludeo.
01:50h
- Aaaa, neće moći tako. Ja ću da kažem Eri da je nominuje za slugu, pa da vidim šta će onda da radi - ljutito je pričao Akiju.
Kada je novi gazda, Era Ojdanić stigao do njega, Gospoda je odlučio da ga ubedi kako bi nominovao Staniju i Filipa,a svoju zamisao ispričao je Zorici i Goci.
Starleta je kasnije ustala iz kreveta i odlučila da se pridruži ostatku ekipe u dnevnom boravku.
- Ne smiješ se nešto? Ja kad sam bio gazda stalno si se smijala. A sad ćeš tek da vidiš - obratio se Ekrem Staniji i nastavio:
- Goco skuvaj joj kafu. Oćeš života mi da popiješ jednu. Sjedi tu da ti nešto rečem, čuješ li Stanija - pričao je Ekrem.
02:10h
Kada se Goca pobunila i rekla da nije njegova sluškinja, Gospoda je nastavio:
- Najbolje da se ja otkačim od ove dvije. I od Goce i od Stanije, i da nastavim svojim putem. One su ljubomorne jedna na drugu. Goco, ako ja sa tobom sarađujem, Staniji će da bude krivo, a ako sa Gocom sarađujem, Staniji će da bude krivo. Ja ne mogu sa svima da sarađujem - rekao je Ekrem što je nasmejalo sve ukućane.
- Stanija i ja smo se dogovorili da budemo zajedno zauvijek. A ne ona sa jednijem , pa sa drugijem, ne može to tako. Ja sa tobom neću da radim kao s Vendijem i da imadem seks - pokušavao je Ekrem da se opravda pred ostalim ukućanima, ali je na kraju popustio i ipak priznao da mu je Stanija draga.
2:30h
Ekrem je rekao Staniji kako Era planira da stavi nju i Filipa za slugu, ali da će se on potruditi da do toga ne dođe. I ako mnogi misle da Ekrem samo zasmejava ekipu, ipak shvatamo da je on opasan igrač.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.