Reklame


Pevačica Jelena Karleuša uveliko se priprema za koncert koji treba da održi na Ušću 15. juna i dodaje da smo svi mi radnička klasa i da se treba mučiti i raditi.
Jelena Karleuša: Da nisam uspela, ribala bih WC šolje!
"Svi smo mi radnička klasa! Nisu samo lopovi koji su se na našoj muci i gluposti obogatili. Treba se boriti, krvavo se mučiti i raditi! Da nisam uspela, radila bih svaki častan posao, ribala bih WC šolje, brala bih voće, ali moja deca nikada ne bi bila gladna", kaže Jelena.
Jelena objašnjava da pravi koncert na Ušću jer tek sada sa publikom ima pravu komunikaciju.
"Ovaj koncert je verovatno najveća i najhrabrija bitka moje karijere. To je taj vrhunac, ono za šta sam se borila sve ove godine. Taj datum je dan D, bitka za Normandiju, simbolična invazija moje armije na Balkan. Novi poredak", objašnjava Jelena.
Iako mnogi misle da se ovim potezom upustila u rizik, Jelena kaže da je sve u životu rizik.
"Kad bih se obazirala na mišljenje ljudi, i da sam ikada slušala savete i prognoze, bila bih kafe kuvarica. Život je samo jedan i ne pada mi na pamet da ga proćerdam u strahu od neuspeha".
Pevačica kaže da je ubeđena da su lagali oni koji su govorili da su na Ušću imali 100.000 ljudi, jer po statistici najviše imali Rolingstonsi, a to je 55.000.
Pričalo se da Jelena pravi ovaj veliki koncert iz inata.
"Kome?! Svima vama. Eto kome. Iz inata sebi, jer samo u odrazu u ogledalu vidim konkurenciju. Svima onima koji ne veruju u mene. Da dosolim so na ranu nevernim Tomama pa da se pohvalim da sam za samo pet prvih dana, a da reklama još nije ni počela, prodala 5.000 karata. Ako se desi da propadnem, to će biti najspektakularnija propast svih vremena. I to je nešto", kaže pevačica.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.