Reklame


Vasiljević napravio ekstrakt za alkoholna pića i namerava da zaradi od njegove prodaje širom sveta. Kaže da je sad siromašan čovek, ali da u planu ima velike projekte

Gazda Jezda, Jezdimir Vasiljević
ČAČAK - Bacio se u proizvodnju!

Imam recept ekstrakta za alkoholna pića, napravljen po mojoj narudžbini, koji ćešljivovicama, komovicama i drugim rakijama davati posebnu aromu, ukus i boju. Odlučio sam da u ova teška vremena piće s tim ekstraktom nazovem „kosovski božur“ i da to bude moj patriotski čin i doprinos borbi Srbije za Kosovo. Trenutno tražim proizvođače alkoholnih pića za ovaj posao!

Ovo je juče u Čačku, gde se skrasio u poslednja dva meseca, posle izlaska iz zatvora u Beogradu, Kuriru ispričao lično Gazda Jezda Vasiljević, dodajući svoju procenu da je samu šljivovicu i komovicu danas teško prodati, ali da će s njegovim ekstraktom i pod imenom „kosovski božur“ novo piće imati prolaz kod istinskih patriota i u Srbiji i u dijaspori.


- Ovo je moj odgovor na sve što se dešava s Kosovom, neka vrsta podsticaja svima koji su patriote da dignu glavu, ali i podsticaj za izvoz rakije, za proizvodnju voća u Srbiji. Ja danas jesam siromašan čovek, ali sam bogat zato što imam šestoro dece i projekte vredne mnogo novca. Jednog dana biću opet bogat, bogatiji nego što sam bio - kaže Gazda Jezda, posebno izdvajajući svoje projekte iz oblasti energetike.

Već je, dodaje, osmislio i etiketu za novo piće, na kojoj će uz natpis „Srbija“ dominirati karta naše zemlje, na kojoj će na mestu na kojem je Kosovo Polje biti slika božura, a ispod će pisati „kosovski božur“. Ispod toga biće i kratka pesma „Anatema“ s Gazda Jezdinim potpisom, u kojoj se kaže: „Kosovo, kolevka Srbije, oteto je! Otimačima i izdajicama neka je sve na svetu prokleto...“

- Na etiketu ću staviti i znak s plamenim mačevima koji se dodiruju na vrhu i porukom „Bratstvo je večno dominantno“. Oni koji znaju o čemu se radi - shvatiće - veli Jezda, dodajući da u Čačku već dva meseca čeka da ponovo dobije - ličnu kartu!
Jezda: Ja sam opljačkan!

- Danas sam besan zbog svega što mi se dogodilo! Želim da istom merom vratim korumpiranim političarima. Ja sam opljačkan, kao i moje štediše. Osuđen sam na pet godina zatvora po zakonu koji su primenili retroaktivno. Kršeno mi je pravo na pravično suđenje. Osuđen sam na osnovu falsifikovane i nepostojeće dokumentacije. Tokom suđenja ignorisano je ko je iz državnog budžeta Srbije, na osnovu 60.000 lažnih ugovora, naplatio 136 miliona evra - priča Jezda.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.