Reklame


Verovatno ste do sada čuli čuvenu mušku izjavu koja glasi "Nije do tebe, ja sam u pitanju" koju muškarci sve češće izgovaraju kada raskidaju ljubavnu vezu.
Top 20 najotrcanijih muških izjava prilikom raskida!
Predstavljamo vam 20 bizarnih fraza koje muškarci koriste kada žele da raskinu sa vama.
1. Nisam trenutno spreman za vezu, ali da jesam...ti bi bila ta!
Što znači: Još uvek nisam spreman da provedem ostatak svog života spavajući s jednom osobom, ali da jesam, možda bi to bila ti.
2. Još uvek mi je stalo do tebe.
Što znači: Stalo mu je do tebe ali nedovoljno. 
3. Volio bih da ostanemo prijatelji i da nastavimo da se viđamo.
Što znači: Možeš li da me upoznaš sa svojom zgodnom prijateljicom kad preboliš to što sam te ostavio.
4. Trenutno moram da se posvetim (popunite prazninu: poslu, fakultetu, Bogu, nečemu već...).
Što znači: Mislim da nećeš dobro podneti raskid, ali ovo ćeš morati da prihvatiš.
5. Selim se u inostranstvo, ali javiću ti se kad se vratim.
Što znači: Moram da pobegnem od tebe brzo.
6. Ti si mnogo bolja od mene!
Što znači: Siguran sam da sam bolji od tebe.
7. Jako mi je drago što sam te upoznao, ali mislim da treba da se zabavljamo i s drugim ljudima.
Što znači: Već sam upoznao nekoga s kim bi voleo da budem više nego s tobom.
8. Plašim se vezivanja.
Što znači: Imam strah da se vežem za tebe za ceo život!
9. Osećam da se gušim i potreban mi je prostor.
Što znači: Previše te ima u mom životu i spreman sam da te izbacim iz svog života.
10. Čovek koji te bude oženio pravi je srećnik.
Što znači: Nadam se samo da taj srećnik neću biti ja.
11. Mislim da treba da počnemo da se viđamo s drugim ljudima, pa da vidimo šta će se desiti.
Što znači: Uveliko spavam s nekim drugim i samo ti to saopštavam, pre nego što saznaš na drugi način.
12. Još uvek želim da budem s tobom, samo bih volio da napravimo pauzu.
Što znači: Volio bih da spavam s još nekim, ali ako ne nađem nikoga, volio bih da mi ti budeš blizu.
13. Ima mnogo stvari koje moram trenutno da rešim.
Što znači: Moj osnovni problem je da ne želim da budem s tobom.
14. Osećam da si mi više prijateljica, nego devojka.
Što znači: Nisi više onoliko slatka kao kad smo počeli da se zabavljamo.
15. Jednostavno mi je potrebno nešto više.
Što znači: Ne znam tačno šta je to što mi treba, ali mi je dosadno.
16. Još uvek nisam preboleo svoju bivšu devojku.
Što znači: Ovo je verovatno istina.
17. Volio bih da smo se upoznali tek za pet godina.
Što znači: Zaista nisam toliko zreo trenutno, ali ću verovatno biti za pet godina i tada ću biti divan dečko ili muž!
18. Mi smo u potpuno drugim fazama u životu.
Što znači: Ja sam u fazi: želim da izlazim, pijem, spavam s različitim devojkama, a ti si u fazi: hoću da se skrasim.
19. Previše te poštujem.
Što znači: Molim te nemoj da kažeš svojim prijateljicama da sam kreten, jer bih možda želeo da sezabavljam sa nekom od njih.
20. Mislim da smo se previše i prebrzo zbližili.
Što znači: Izbezumim se kada u kupatilu staviš svoju četkicu za zube pored moje.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.