Reklame


Kad popije, on teatralno zove Miru ili mene da se pokaže pred nekim. Voli da je po novinama i onda priča stvari koje nemaju veze s istinom

Milica Gajić, Slobodan Milošević, Marko Milošević, Milutin Mrkonjić,
Šta će mi pa Mrkonjić, da se družim s njim, on je za mene deda
BEOGRAD - Na čistac.
Milica Gajić, snaja pokojnog predsednika Slobodana Milošević, živi izolovano uPožarevcu, daleko od očiju javnosti i bez podrške stranke koju je njen svekar vodio.

♦ Šta se promenilo u vašem životu otkako je došlo do promene vlasti?
- Je li se ijednom građaninu život išta poboljšao? Nije, pa nije ni meni. Izolovana sam i to mi prija. Sva pitanja koja sam imala nerešena posle 5. oktobra, takva su i sad. Predmet u vezi s lokalom, koji smo uredno kupili i treba da nam se vrati, na suđenju je 12 godina. Nema veze i ako ne smeju da vrate, samo neka donesu presudu. I u tom slučaju imam načina to da naplatim od ljudi od kojih sam kupila lokal.

 Čujete li se s Markom?
- Čujem se prilično redovno, mali Marko često ide kod njega, ja ne. Poslednji put sam ga videla pre dve godine.

 Zašto? Je li istina da se u Rusiji oženio i ima ćerku?
- Marko tamo živi s majkom Mirom, i naše dete, ide kod njih. Koliko ja znam, to nije istina. Marko i ja nismo neprijatelji da bi od mene tako nešto krio.

 Namerava li da se vraća?
- On zaista nema nameru da se vraća. I nikad se neće vratiti. Njemu to ne pada na pamet.

 Da li ste u kontaktu s njegovom sestrom Marijom?
- Ne, s njom nisam kontaktirala ni inače u životu. U slabom kontaktu sam s njom bila oduvek, i dok je živela ovde. Jedino sam u kontaktu s Markom. Nisam čak bila u kontaktu ni s Borom Miloševićem (brat Slobodana Miloševića, prim. aut.), nisam o njemu mislila bogzna šta lepo.

 Čak ni sa svekrvom Mirjanom?
- Ne. Do jednog trenutka smo se lepo slagale, a onda smo se razišle. Više ništa ne mogu da vam kažem, bilo bi ružno.

 Viđate li se s nekim iz SPS? Imate li njihovu podršku?
- Ne. Ovde u Požarevac niko ne dolazi. Možda će danas, zbog godišnjice smrti Slobodana Miloševića, neki doći na njegov grob. U porodičnom dvorištu, gde je sahranjen, nalaze se dve kuće - jedna je Mirina i Slobina, a jedna je Markova i moja, gde mi živimo sami, nije to lako.

 Ne javlja vam se čak ni Milutin Mrkonjić?
- Ne, ni sa Mrkonjićem ne pričam. Ima tome dve godine. Dopustio je sebi neke stvari koje nisu po mom ukusu. Izjavljivao je razne gluposti i pozivao se na netačne izvore koji nanose štetu mom detetu. Umesto da se nađe neko ko će moje probleme da rešava, ako je već na položaju, njima samo odgovara da se oglase da bi bili kao neka veličina jer kao čuju se s Mirom, pomažu porodici. Niko ne pomaže.

 Čime vam je Mrkonjić to naškodio?
- Zaključila sam da su informacije u medijima da Marko ima ženu i dete u Rusiji potekle od njega. Kad možda malo popije, on teatralno zove Miru ili mene da se pokaže pred nekim s kim sedi. Voli da izlazi po novinama i onda priča stvari koje nemaju veze s istinom i time može da naudi, ne meni, nego mom detetu. U kući imam 14-godišnjaka u pubertetu, od kojeg neke stvari ne mogu da sakrijem bez obzira na to koliko se trudim. On da čita o tati koji ima ženu i dete i pita: „Je li to istina, Mrka kaže?“ Ružno je, tako da sam kontakte prekinula. A i šta će mi pa on, da se družim s njim, on je za mene deda.
Milica Gajić živi izolovano u PožarevcuMilica Gajić živi izolovano u Požarevcu
Sloba je najbolji čovek kojeg sam upoznala

♦ Danas se navršava sedam godina od smrti Slobodana Miloševića. Kakav odnos ste imali s njim?
- To je verovatno najbolji čovek kojeg sam upoznala i kojeg ću ikada upoznati. On je posebna ličnost. Svako ko ga nije poznavao kao ja bio je na gubitku. Takav se više neće roditi.
Zvali su me u „Velikog brata“, ali neću da uđem

- Apsolutno je netačno da ulazim u kuću „Velikog brata“. Nikad u životu nisam gledala nijedan minut bilo kakve emisije takvog sadržaja. Prezirem takve emisije.

♦ Ali dobili ste poziv da učestvujete?
- Istina je da me je pozvao neki gospodin i pitao, ali ja sam odmah odbila i to bez mogućnosti da ću se predomisliti, što sam mu i kazala. Ne postoji motiv da bih ušla u takvu emisiju ni za šta na svetu.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.