Reklame


Fejsbuk je predstavio novi redizajn i novi Neews Feed. Glavna stranica sada će izgledati drugačije, fotografije će biti veće, a promeniće se i izgled albuma, novih prijateljstava, linkova...
Pogledajte kako će izgledati novi Fejsbuk
Fejsbuk je 7. marta predstavio novo dizajnersko unapređenje. Poslednja promena uvedena je 2011. godine kada je uspostavljen Tajmlajn (Timeline).

Mark Cukerberg je na konferenciji u Menlo Parku rekao da je News Feed jedan od najvažnijih servisa koji je njegov tim izgradio. "On uzima sve stvari koje vaši prijatelji rade i stavlja ih sve na jedno mesto" - rekao je Cukerberg na početku skupa.

Noviteti su News Feed, poboljšani prikaz fotografija i bolji dizajn sa ciljem da izgled Fejsbuka na mobilnim uređajima bude što sličniji onom na računaru.

News Feed se do sada sastojao uglavnom od teksta, ali će sada po novom redizajnu 50 odsto sadržaja zauzimati fotografije i vizuelni sadržaji. Foto albumi i slike će doživeti izmene, biće mnogo veće. Tu će biti i aplikacija "Treća strana" pa tako ako objavite sliku npr. na "Pinterestu" ona će se pojaviti i na vašem feed-u.
Novi izgled FejsbukaNovi izgled Fejsbuka
"Ono što mi pokušavamo da uradimo jeste da damo svakome na svetu najbolje personalizovane novine koje možemo. Verujemo da bi najbolje personalizovane novine trebale da imaju široku raznolikost sadržaja", rekao je Cukerberg.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.