Reklame


Prvi put u istoriji, Državna lutrija Srbije poslovala je sa gubitkom od 1,3 miliona evra, a bivša direktorka Tijana Anđelić potrošila je prošle godine samo na marketing četiri miliona evra!
Pljačka u Državnoj lutriji Srbije -  potrošeno četiri miliona evra!
Anđelićeva je došla na ovu poziciju zahvaljujući tome što je bila kadar od poverenja Borisa Tadića. Na marketing Lutrija prosečno potroši oko 10 posto prihoda, a prošle godine pomenuta direktorka potrošila je skoro 40 posto samo na reklamiranje.
Veliki deo novca uplaćivan je firmama iza kojih stoje ljudi bliski DS i bivšoj vlasti. Zanimljivo je da je recimo sa firmom "Fanki manki" potpisan ugovor za redizajn znaka DLS, za šta treba da se plati čak 25.000 evra. U pomenutoj firmi postoji samo jedan zaposleni, a ne postoji dokaz da je taj posao ikada urađen.
Ministarstvo finansija uradilo je reviziju poslovanja i navode da postoji sumnja da je "novac planski izvlačen" iz ove institucije.
Ni u jednoj lutriji na svetu ne postoji slučaj u kome gotovo polovina zarađenog novca ode na reklamiranje. Bivša direktorka Anđelić nije odgovarala na pozive novinara.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.