Reklame


Bivša supruga Dejvida Bouvija, Endži Bouvi, izjavila je da poznati pevač voli seks utroje i sa ženama i sa muškarcima, kao i da je ona na njegov nagovor učestvovala u tome.

Dejvid Bouvi
Voli grupnjake: Dejvid Bouvi | Foto: foter.com
Ona je ispričala i da su ona i Dejvid umalo zakasnili na svoje venčanje, jer su se na taj dan probudili u kući devojke sa kojom su tu noć imali "trojku". "Dejvid je voleo seks utroje sa ženama i muškarcima, a i ja sam u tome učestvovala. Noć pre našeg venčanja bila je to zajednička prijateljica. Izašli smo na večeru, vratili se u njen stan i imali seks", prisetila se bivša supruga Dejvida Bouvija, piše The Sun. Endži je izjavila i da je njihova romansa bila sr*nje.
"Kada me je zaprosio rekao mi je: 'samo da znaš, ne volim te.'" Osvrnula se i na naslove da ga je uhvatila sa Džegerom u krevetu. "Nisu samo bili zajedno u krevetu, bili su goli. Pitala sam ih: Momci jeste li imali dobru noć? Bili su toliko mamurni da su jedva govorili. Bilo mi ih je žao", izjavila je.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.