Reklame


U martu na Pinku počinje „VIP ol-stars Farma“, a u rijalitiju će učestvovati najuspešniji i najprovokativniji takmičari iz prethodne tri sezone „Farme“

Spremni ste za nove svađe, seks i tuče?
Kako Kurir ekskluzivno saznaje, u toku marta na televiziji Pink počinje da se emituje „Farma“, najgledaniji od svih rijaliti-programa u Srbiji. Sve se drži u najstrožoj tajnosti, kako sam izbor učesnika tako i lokacija, ali i nova pravila igre, koja će uneti dodatnu tenziju među farmere - i time „ružičastoj televiziji“ umnogome povećati gledanost.

- Svakodnevno se na Pinku mogu sresti najveće zvezde, ne samo iz zemlje već i iz regiona. Da ne bude zabune, ne dolaze u emisije, već idu na razgovore sa čelnim ljudima ove imperije. Priča se da će šou biti najspektakularniji, jer Mitrovići svima žele da pokažu da su dani krize daleko iza njih - kaže naš dobro upućen izvor koji insistira na anonimnosti.

- Biće pokrenuta „VIP ol-stars Farma“, a u njoj će učestvovati najuspešniji, najinteresantniji, najprovokativniji učesnici svih dosadašnjih „Farmi“!
Dok je na Pinku sve obavijeno velom tajne, a svi nadležni izbegavaju da daju komentar, verujemo da bi se pod istim krovom mogli naći Đus, Katarina Živković, Miloš Bojanić, Milan Topalović Topalko, Ekrem Jevrić, Vendi, Maja Nikolić, Zlata Petrović, Marina Perazić, Firči, Cakana, Milena Ćeranić i Nemanja Stevanović.

Topalko: Neka me zameni Ekrem Jevrić!

- Imam već ugovorene nastupe, tako da je to malo teško izvesti, mada mislim da bi to bila najgledanija i najzanimljivija „Farma“ do sada, pod uslovom da u njoj bude legendarni Ekrem Jevrić.

Miloš Bojanić: Ne bih nikad, ali...

- Ne bih nikad više. Ne mislim da će do toga doći, a i kad bi me pozvali, ne verujem da bih prihvatio. Ne može se sve u životu platiti. Vi znate šta sam ja sve tamo preživeo. Morao bih prvo da čujem koji bi ljudi ušli, zavisi od više stvari. Ne bih ponovo da doživljavam klevete, da mi psuju mrtvu mamu i svašta nešto. Sve sam to izdržao junački. Nije sve u gledanosti i novcu, a ja sam gledan 35 godina.

Katarina Živković: Ne bih se vraćala !

- Ne znam, mislim da ne bih. Lepo je iskustvo i bilo je zanimljivo, ali to je iza mene. Ja volim da idem napred. Ne bih se vraćala tamo! Videćemo.

Đus: Drugi put neće biti zanimljivo!

- Čuo sam za to, ali ne verujem da će mene pozvati. Jednom sam pobedio u „Dvoru“, ne bih bio zanimljiv da me opet gledaju. Po ceo dan snimam emisiju „Srpska posla“ i baš sam zauzet.

Zoran Pejić Peja: Bio bih zanimljiviji

- Vrlo rado bih prihvatio poziv. Iz svoje kože ne mogu, takav sam kakav sam, ali potrudio bih se da budem zanimljiviji. „Farma“ fali našem narodu i ostavila je jak pečat. Tamo sam stekao dobro iskustvo. Svi takmičari sa svojim manama i vrlinama doneli su veliku gledanost. Ljudi vole svađe, prepirke, ogovaranja, ljubav...

Cakana: Narod ceni ludaje koje šetkaju gole

- Ne bih prihvatila poziv i ne želim da se bavim time. Mislim da je od mene bilo dovoljno i da sam sve maksimalno ispoštovala. Mogu da odem kao gost na dan-dva. Neću da mi se život svodi na rijalitije, jer uskoro završavam album i putujem u London. Kod nas se ne ceni rad, narod ceni one koje šetkaju gole i izigravaju ludaje.

Vendi: Opet ću im dizati gledanost!

- Čula sam za to, ali još niko me nije zvao. Ako bude trebalo da se poveća gledanost, uvek sam tu. Još bolje da prvo idu ti što misle da su kreativni, mudri, što imaju prenaduvani superego, pa da se onda vidi ko je ko. Ne postoji niko zbog koga ja ne bih ponovo ušla u rijaliti. Nikad ne bežim, to je moj moto i u životu! Uvek sam spremna da na bojnom polju odmerim snagu.

Pobednici

2009. decembar Milan Topalović Topalko
2010. jun Miloš Bojanić
2010. decembar Katarina Živković

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.