Reklame


Dvomesečna beba iz vranjanskog sela Katun, preminula je nakon što su je lekari prethodnog dana otpustili iz bolnice tvrdeći da je zdrava
Tragedija: Beba otpuštena iz bolnice, pa umrla kod kuće
Dvomesečna beba Lara Aleksić, preminula je u porodičnoj kući u selu Katun, nadomak Vranja, nakon što je otpuštena iz bolnice kao zdrava. Roditelji bebe krive lekare, ali iz zdravstvenog centra u Vranju kažu da je prerano za optužbe jer prvo treba da se utvrdi uzrok smrti deteta.

"Na Sretenje, 15. februara, naša Lara je izdahnula. Samo dan ranije lekari su me uveravali da je moje dete zdravo iako sam ja kao majka osećala da joj nije dobro. Ali, verovala sam lekarima, naročito doktorki Tanji Janev koja je lečila dete" - priča Ljiljana Aleksić (41), majka preminule devojčice.

Po rečima roditelja, oni su doveli bebu na Dečje odeljenje 6. februara jer se beba povremeno gušila. Prvog dana dete je dobilo infuziju, a naredna četiri dana koliko je bilo u bolnici, nije dobilo nakavu terapiju. Nakon toga, dete je pušteno na kućno lečenje, iako nisu dobili otpusnu listu. Kako im je rečeno, javili su se na kontrolu 14. februara kada im je dokotorka rekla da je Larino zdravstveno stanje stabilno, međutim već narednog dana dete je preminulo.

Otac preminule Lare, Vojislav Stojmenović (53), kaže da će pravdu potražiti na sudu, da drugi roditelji ne bi morali da prolaze kroz ovakvu situaciju.

"Sve to neće vratiti moje dete, ali ja želim da znam uzrok i zbog toga sam pozvao policiju i zatražio istragu. Obdukcija je urađena i očekujemo rezultate. Srce mi se cepa kad pomislim da našeg anđela više nema"- priča Vojislav i najavljuje tužbe protiv lekara i odgovornih u vranjskom Zdravstvenom centru.

Policija je izvršila uviđaj nakon smrti deteta, a istražni sudija Marija Janićijević naložila je istragu. Obdukcija je urađena na Odeljenju za sudsku medicinu u Nišu i nakon dobijenih rezultata znaće se šta je prouzrokovalo smrt deteta, a rezultati se mogu očekivati za 15 dana, rečeno je iz Osnovnog suda u Vranju.

Pomoćnik direktora Zdravstvenog centra u Vranju, dr Mladen Kostić je rekao da rukovodstvo upoznato sa slučajem smrti dvojčice Lare, ali da nije dobro odmah optuživati lekare i da treba prvo sačekati rezultate obdukcije i mišljenje stručnjaka.
Direktor Zdravstvenog centra Uroš Trajković, kaže da se u ovoj zdravstvenoj ustanovi ne vodi interna istraga i da nikakav dokument iz suda ili policije nije došao u Zdravstveni centa.

Ovo je treći slučaj smrti deteta koji se desio u vranjanskoj zdravstvenoj ustanovi. Na dečjem odeljenju je u januaru 2011. preminula Dijana Marinković (5), a naredne godine i i osamnaestomesečna Sara Marković. U oba slučaja roditelji su optužili lekare za nesavesno lečenje njihove dece.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.