Reklame


Na kuću Steve Vučetića 4. februara bačena bomba u Bošnjačkoj mahali, kada su mu povređena deca Milica (10) i Borivoje (3). Deca su se lečila u Beogradu do 21. februara, a kada su se juče vratili, umesto u stan, našli se na ulici, a potom u hotelu
Sramota: Posle povratka sa lečenja dece, izbačeni na ulicu
Nevolje porodice Steva i Snežane Vučetić, čija su deca  Milica (10) i Borivoje  (3), povređena u bombaškom napadu 4. febrauara ove godine u porodičnoj kući u severnom srpskom delu Kosovske Mitrovice, još traju. Posle traume i dvonedeljnog lečenja dece  u Beogradu, Vučetići su se sinoć vratili u  Kosovsku Mitrovicu.
Umesto da se usele u novi stan, za koji im je predsednik opštine Kosovska Mitrovica, Krstimir Pantić, dodelio rešenje 8. februara, Vučetići su se našli prvo na ulici. Potom su odseli u hotelu "Kod Coca", u Zvečanu, tri kilometra od Kosovske Mitrovice.
"Još dok smo juče bili u Beogradu, brat Novica mi je javio da je  moj stan, za koji sam dobio rešenje 8. febrauara, useljen i da u njemu živi neka žena koja je takođe dobila rešenje sa potpisom potpredsednika opštine Momira Kasalovića. Brat je hteo da malo sredi stan i da se odmah uselimo, jer u Bošnjačkoj mahali gde sam živeo u kući, ni deca, ni mi, nismo smeli zbog nesigurnosti i okruženja Albanaca" objašnjava Steva.
"Deca su toliko preplašena i  povređena  i stoga je predsednik opštine Pantić doneo rešenje da se uselimo u stan koji se nalazi u  Nemanjinoj ulici. Kada sam obavestio predsednika, sinoć, da je u moj stan ušla neka žena, on mi je brzo našao privremeno rešenje u hotelu u Zvečanu. Rekao je da će ubrzo problem biti rešen", kaže Stevo Vučetić, koji živi kao raseljeno lice iz Vučitrna u Mitrovici od 1999. godine.
Njegova supruga Snežana je ogorčena, pre svega na ženu koja je ušla u stan, za koji su prethodno dobili rešenje o korišćenju. 
"Ne mogu da shvatim da se neko pored sve naše tragedije tako nehumano ponaša i useljava u stan koji nam je dodeljen. Sa decom, koja su preživela bombaški napad i traumama, sada neko to ne razume, već nam zauzima stan. Predsednik Pantić je rekao da će  vrlo brzo rešiti ovaj slučaj i da će nas posetiti u hotelu danas. Sada čekamo, a do sada nas još niko nije posetio" žali se  Snežana.
U hotelskom apartmanu “Kod Coca” u Zvečanu cela porodica je na jednom jedinom krevetu.
"Najvažnije je da su deca dobro i da neće biti posledica od ranjavanja. Operacije su uspešno obavljene i sada mi je to najvaznije. Valjda će se ovo rešiti i da se konačno skrasimo u neki novi i bezbedniji smeštaj u Mitrovici" nada se Steva Vučetić

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.