Reklame


Pevač Dragan Kojić Keba raskinuće ugovor sa diskografskom kućom "Grand produkcije" na zahtev Saše Popovića
Saša Popović dao otkaz Kebi!
Iako je pevač promovisao svoju novu pesmu, kao najavu za CD, Saša mu je rekao da ne mogu da nastave saradnju jer ga je Željko Mitrović zabranio nakon tužbe protiv Pink televizije. 
"Upozorio sam Popovića da će ga Mitrović ucenjivati zbog moje tužbe. Tada mi je rekao da me samo Sveti Petar može zabraniti u Grandu i potpisali smo ugovor. Sada mi traži da ga raskinemo jer me je Željko zabranio na Pinku. Sa Povoićem sam privatno i dalje dobar, ali poslovno se nije poneo prema meni kao čovek", kaže Keba.
Pevač je dodao da se pokazalo ko je jači, Mitrović ili Popović. 
"Ja sam ime, straiji sam i od "Pinka" i od "Granda". Ima još izdavačkih kuća, za sebe ne brinem", objasnio je Keba. 
PR Pinka Drako Popović izjavio je da je Keba tukao i maltretirao njihove kolege i da zbog toga nije baš omiljen među autorima emisija. 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.