Reklame


Priznajem, nisam kraljica domaćica, mada bih volela da jesam, to je ipak Kristina, ja sam Kraljica skandala, otkrila je Nataša u emisiji "Magazin In"

Kristina Bekvalac, Nataša Bekvalac, modeli, butik, haljine
Gostujući u emisiji "Magazin In" kod Sanje MarinkovićNataša i Kristina Bekvalac otkrile su kakva ih je muka naterala da počnu da žive zajedno, kao i kakave su njihove uloge u kući.
"Nataša je oduvek pričala da želi da se preseli, a pošto sam živela u Beogradu pet godina, predložila sam joj da živimo zajedno", otkriva Kristina i dodaje da joj je Nataša poslala pismo dok je bila u Survivoru u kome joj je napisala da želi da žive zajedno, "To me je rasplakalo", rekla je kroz suze Kristina.
Na pitanje voditeljke Sanje Marinković kakve su njihove uloge u kući, Nataša je priznala da je kraljica skandala.
"Priznajem, nisam kraljica domaćica, mada bih volela da jesam, to je ipak Kristina, ja sam Kraljica skandala.", otkrila je Nataša, dok je Kristina dodala da je dobra domaćica i da je svi hvale.
Nataša je takođe otkrila da je u životu imala dosta teških situacija
"Imala sam situacije u kojima sam mislila: "Ok, ovako se umire" Bilo je zaista teško. Mnogo puta sam se opekla i sada sam konstantno u grču. Moram stalno da pazim šta pričam", kaže Nataša.
Na kraju emisije Nataša je priznala da je srećno zaljubljena i da joj je u emisiji bilo kao kod psihijatra.
"Bilo mi je lepo kao kod psihijatra, otvorila sam se i sada se bolje osećam", našalila se Nataša.
Nataša je najavila da će 14. februara biti u Parizu gde planira da snimi spot za pesmu "Sluškinja".

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.