Reklame

Supatra boluje od bolesti koju ima još svega 50 ljudi u svetu. Njoj preko celog tela, uključujući tu i lice, uši, ramena, noge i leđa rastu guste dlake poput kose
Foto: DailyMail.co.ukFoto: DailyMail.co.ukSupatra Sasufan (12) boluje od Ambras sindroma, retkog genetskog oboljenja i loma hromozoma, zbog čega joj je celo lice prekriveno dlakama. Ova tinejdžerka iz Bangkoka, uprkos tome što je pojedini vršnjaci zadirkuju i nazivaju pogrdnim imenima, ne pada u depresiju i uvek je dobro raspoložena, zbog čega je postala omiljena u školi.
Supatra boluje od bolesti koju ima još svega 50 ljudi u svetu. Njoj preko celog tela, uključujući tu i lice, uši, ramena, noge i leđa rastu guste dlake poput kose.
Uprkos tome, Supatra vredno radi i jedna je od najboljih učenica u školi. Ima ambiciju da jednog dana postane doktorka kako bi pomagala bolesnima. O svom stanju, kako kaže, ni ne razmišlja.
Bilo je nekoliko ljudi koji su me zadirkivali i zvali me “majmunsko lice”, ali ne rade to više.Navikla sam na to da izgledam ovako. Uopšte ne osećam tu kosu na svom licu. Ponekad ne mogu da vidim kad poraste, ali nadam se da ću jednog dana biti izlečena – kaže Supatra.
Ona kaže da je bolest ne sprečava da živi život kao i svi njeni vršnjaci.- Volim matematiku, a pošto sam dobra u tome, ponekad podučavam mlađu decu. Želim da jednog dana budem doktorka i pomažem ljudima – kaže ova dvanaestogodišnjakinja. Ipak, njena budućnost nije oduvek izgledala ovako obećavajuće.
- Za to obolenje saznali smo kada se ona rodila. Nikada pre nismo čuli za to. Na rođenju nije bila dobro, zato što nije mogla lepo da diše. Tri meseca je bila u inkubatoru, a i narednih 10 meseci ostala je u bolnici. Bili smo zabrinuti za nju – kaže njen otac Somfon.
Problemi su nastali kada su malu Supatru doveli kući.
- Komšije su me pitale šta sam zgrešio. Bio sam veoma zabrinut kako će je deca prihvatiti kada odraste – kaže Somofon.
Ipak, Supatrina ljupka priroda ubrzo je pridobila sve u njenoj okolini.
(M. R. / Izor: 24sata.sr)

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.