Reklame


Tada mi je Tadić rekao: „Ne sekiraj se, ja sam ga penzionisao i on je sada u nadležnosti civilnih organa“ - posvedočio je Krga

Branko Krga, Aco Tomić, Boris Tadić, svedočenje, penzionisanje
BEOGRAD - Neovlašćeno penzionisanje.
Branko Krga, penzionisani načelnik Generalštaba Vojske Jugoslavije, rekao je juče na saslušanju kod istražnog sudije da mu je Boris Tadić u telefonskom razgovoru rekao da je on lično penzionisao nekadašnjeg načelnika Uprave bezbednosti VJ Acu Tomića kako bi mogao da bude uhapšen u akciji „Sablja“! Tomić je, podsetimo, podneo prijavu protiv bivšeg predsednika Srbije Borisa Tadića zbog sumnje da ga je penzionisao iako nije bio ovlašćen za to.

- Kad je me Aco pozvao tog 25. marta 2003. godine i rekao da je civilna policija došla da ga hapsi, pozvao sam Tadića i Dušana Mihajlovića i rekao im da je Tomić još uvek aktivno vojno lice. Tada mi je Tadić rekao: „Ne sekiraj se, ja sam ga penzionisao i on je sada u nadležnosti civilnih organa“ - posvedočio je Krga.

Tadić je, podsetimo, na saslušanju 25. januara rekao da se ne seća kako je i zbog čega Tomić penzionisan.

Advokat Goran Petronijević, zastupnik Ace Tomića, najavio je da će uskoro podneti optužni predlog protiv Tadića, jer postupak zastareva u aprilu.

(J. S.)

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.