Reklame


Dok Goga Sekulić ovih dana sprema devojačku spremu, Jelena Karleuša Tošić, koja je to odavno prebrinula, počela je da planira mnogo unapred pa se prepustila razmišljanju o tome kako će izgledati u mrtvačkom sanduku. JK je otišla toliko daleko da je članove svoje porodice već obavestila da moraju da je obuku i našminkaju da bude glamurozna i lepa kao što je bila celog života.

Jelena Karleuša
Sledeće na redu je verovatno izbor sanduka: Karleuša | Foto: Jelena Vučetić
„Jeste morbidno, ali moram da kažem da sam zamolila moje ukućane da mi obuku najlepšu haljinu i da obavezno budem isfenirana i našminkana“, kaže Jelena
- Ja imam čak i morbidne misli. Moja želja je... Ja idem toliko daleko u tom svom modnom izražavanju da čak razmišljam i o momentima kada budem umrla ili kada budem na samrti, jeste morbidno, ali moram da kažem da sam zamolila moje ukućane da mi obuku najlepšu haljinu i da obavezno budem isfenirana i našminkana. Da kada dođu da me slikaju, kada se pravi uviđaj ili kako se već to zove, da budem besprekorna, kakva sam bila celog života - rekla je Jelena u emisiji Isidore Bjelice, a onda ispričala i kako je čak trpela bolest i bol, ali nije zvala pomoć jer u tom trenutku nije bila sređena.

- Jeste da grozno zvuči... Nekoliko puta mi je bilo toliko loše u životu, pila sam neko loše crno vino, da sam imala potrebu da zovem Hitnu pomoć i jedino što me delilo od tog poziva je to što nisam bila u stanju da se našminkam, obućem i da sredim frizuru, ali sam ipak preživela - uz osmeh je rekla Karleuša, koja je poznata po tome da prati modne trendove, kao i da se u javnosti nikada ne pojavljuje a da ne izgleda besprekorno.

U želji da saznamo koja odevna kombinacija joj je u ovom trenutku favorit, pozvali smo je, ali ona nije bila dostupna za komentar.
JK: Ja sam na udaru nerazumevanja!
Jelena Karleuša je nekoliko puta u medijima pričala da se i kao mala devojčica razlikovala od svojih vršnjaka, ali i da smatra da je rođena sa stilom, pa je i logično da planira da tako bude i poslednjeg dana njenog života.

- Muzika i moda su neraskidivo povezane u mom slučaju. Još od osnovne škole razlikovala sam se od druge dece po tome što sam stalno eksperimentisala s odećom. Bila sam vrlo hrabra i nekonvencionalna u izboru garderobe, tako da sam često bila na udaru nerazumevanja - pričala je svojevremeno Jelena.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.