Reklame


Televizijsku legendu Milovana Ilića Minimaksa publika će pamtiti kao inovatora, duhovitog i harizmatičnog čoveka koji je milionsko gledalište vezivao za televizor i jednog od najboljih voditelja svih vremena. Međutim, kako tvrdi njegov sin Vladimir Ilić Ila, to nije slučaj i sa onima kojima je on tokom dugogodišnje karijere pomogao, pa će tako osam godina od njegove smrti biti obeleženo danas u krugu porodice i prijatelja bez prisustva estrade, i to ne zato što su nepoželjni već zato što su ga potpuno zaboravili.

Ila
„Ovi sa estrade su sve kvarni ljudi i neću ih imenovati jer nisu vredni pomena. Jedino se Ceca seti da zove i pita kako smo“, kaže reper
Poznati reper svoju priču o ocu počinje sa setom u glasu tvrdeći da mu sve više nedostaje, pa često odlazi na njegov grob da bi skupio snagu da nastavi dalje u životu.

- Niko, ali baš niko se ne seti tih bitnih datuma, a toliko njih postoji kojima je moj otac pomogao i koji ne bi bili tu gde jesu da nije bilo njega. Ali, meni takvi sada ni ne trebaju. Niko mi više ne treba ako se do sada nisu setili. Svi znaju kakav je moj otac bio i koliko je bio pošten čovek, a to je najbitnije, a ovi sa estrade su sve kvarni ljudi i neću ih imenovati jer nisu vredni pomena. Dovoljno je što su moja supruga i sestra uz mene, a za ostale me boli ona stvar. Njegovi pravi prijatelji i kumovi koji nisu javne ličnosti se uvek sete svega. Od poznatih, jedino se Ceca seti da zove i pita kako smo i Žika Slika, koji ga nikada nije zaboravio. Osam godina je 
To što Karleuša priča je laž i ona je sprdnja od žene. Ružno je na taj način pričati o pokojnim ljudima
prošlo od njegove smrti i kao i uvek porodično ćemo otići na groblje. Ja tamo idem na sve bitne datuma, ispričam se sa tatom i nekako napunim baterije - u dahu nam je ispričao sin legendarnog voditelja i dodao da ga nervira što se ime njegovog oca pominje danas u ružnom kontekstu, te da je bio užasnut kada je video da je Jelena Karleuša u svom otvorenom pismu napisala da je Željko Ražnatović Arkan svojevremeno šamarao njegovog oca.
Minimaks
Poslednja porodična slika pred Minimaksovu smrt
- S ocem sam uvek bio blizak i znao sam za sve što mu se u životu dešavalo, sve mi je pričao. To što Karleuša priča je laž i ona je sprdnja od žene. Ružno je na taj način pričati o pokojnim ljudima, tako da bi trebalo da ćuti - dodao je Vladimir Ilić, a onda je prokomentarisao i vedriju temu koja se ovih dana pročula, a to je da će Minimaksov rodni grad Kragujevac ulicu nazvati po njemu.

- Niko me nije obavestio da će Kragujevac u čast moga oca dati ulicu sa njegovim imenom. Ponosan sam na to i zahvalan. Kada se to bude desilo, odmah ću otići kako bih prošetao tom ulicom - raspoloženo je prokomentarisao Ilić, a potom nam otkrio da u svom poslu ne može da radi kako treba jer je zabranjen na svim televizijama, pa čak i na “Pinku”, na kom je njegov otac godinama radio.
Ceca i Minimaks
- Ja sam zabranjen na svim televizijama. Snimam album jednom godišnje i objavljujem na “jutjubu” kako bih obradovao moje fanove. A ne postoji razlog zbog kog neko ne želi da budem na televiziji, osim što sam realan i što uvek pričam istinu. Željko Mitrović je dobar čovek i pomogao je mom ocu, ali me on nije zabranio već njegova žena Milica i neki ljudi oko nje. Nisam ja njima pogodan, ne ližem d**e svima i to nikada neću uraditi. Mogu za mene da kažu šta hoće i da sam ovakav i onakav, ali da kažu da sam loš čovek ne mogu! Očigledno moraš da budeš poltron da bi bio gde prirodno pripadaš, a ja to neću uraditi. Moj obraz je čist kao što je bio i mom ocu - otkrio nam je Ila, koji se ne obazire na takve životne probleme već sreću nalazi u porodici i muzici koju pravi.
Željko i Milica Mitrović
"Željko Mitrović je dobar čovek i pomogao je mom ocu, ali me on
nije zabranio na „Pinku“, već njegova žena Milica i neki ljudi oko nje", tvrdi Ila | Foto: Zoran Lončarević
Ceca mi je obećala duet!
Jedina osoba sa estrade sa kojom je ostao u kontaktu je folk zvezda Svetlana Ražnatović, koja mu je dok je bila u kućnom pritvoru obećala saradnju.
h
Obećala duet: Svetlana Ražnatović | Foto: Beta
- Jedina osoba sa estrade sa kojom sam u kontaktu je Ceca. Čuli smo se kada je bila u pritvoru i tada se dogovorili da napravimo duet, međutim, nije mi se još javila. Ona je ispala fer prema meni bez obzira na to što je sa mojim ocem bila u svađi u vreme kada je on umro, ali ja u te stvari ne ulazim. Imali smo dogovor za duet koji je trebalo da bude snimljen nakon njenog pritvora, pa videćemo šta će s tim biti - rekao je Minimaksov sin.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.