Reklame


Dijana Bećirović, najlepša Jugoslovenka i zvezda "Starta" i američkog "Plejboja" u razgovoru sa novinarom "Nedeljnika" Brankom Rosićem otkriva kako je izgledalo zabavljati se se sa Al Paćinom i Goranom Bregovićem. Za glumca je rekla da je njegov najveći problem bio preveliki ego, dok je muzičar lako dobijao ono što želi.
Dijani se Bregović dopao više od Paćina
Dijana Bećirović upoznala je Al Paćina na jednom snimanju. 

Al Paćino je večito bio napet
- Paćina sam upoznala kada je sa Frensisom Fordom Kopolom snimao "Kuma". Izlazili smo, ali je on bio večno napet i uvek u paranoji od paparaca. Redovno u strahu da će ga uhvatiti. Moj zadatak je da muškarca napravim muškarcem, a njegov da mene napravi ženom. To nisam osećala kod Paćina, već samo njegov ključali ego - rekla je ona.

Vremenom je njegovo ponašanje počelo da joj smeta, a naredbe holivudske zvezde bile su polsednje što je Bećirovićka želela da sluša.

- Počeo je da mi daje naredbe kada smo bili u noćnim provodima. Kao, "idemo odmah kući". Odgovorim mu: "Idi ti slobodno." Dogovarali smo se i o druženju na Siciliji. Rekla sam mu: "Staviću ti košuljicu." Mislila sam na ludačku košulju - nastavila je Dijana.


Al Paćino završio na klinici


Kako je otkrila lepotica, njihova veza loše se završila po glumca.

- I neverovatno, samo dva dana posle ovog mog zezanja Al Paćino je završio na psihijatrijskoj klinici. I to od posledica konstantnog stresa. Al je divan tip, ali iako ga mnogi vide kao Kuma ili Skarfejsa, ja sam ga doživela kao nedovoljno opuštenu osobu. Možda čak i sa nataloženim kompleksima -  dodala je.

Njena Romansa sa Bregovićem donela probleme grupi
I dok su joj kod Al Paćina smetali njegovi kompleksi, Goranu Bregoviću nije ništa zamerala. Pre veze sa poznatim muzičarem, zabavljala se sa još jednim članom "Bijelog dugmeta", Vladom Pravdićem, pa je njena romansa sa Bregovićem donela probleme grupi.

- Pored toga što sam optužena za pad italijanske vlade, krivili su me i da sam zamalo rasturila "Bijelo dugme". Živela sam u Milanu i družila se sa Vladom Pravdićem, klavijaturistom. Bio je zaljubljen u mene, ali odjednom se pojavio Goran Bregović. A kada Goran nešto hoće, onda i dobije. I tu je krenuo sukob dvojice članova "Dugmeta". A da li me je Goran "ukrao" od Vlade? Pa jeste - izjavila je Dijana Bećirović

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.