Reklame


U porodici Šundić u selu Krćevac kod Topole i dalje ne mogu da veruju šta se sve desilo. Aleksandrova majka Svetlana za ubijenu Stelu Gundelj ima samo lepe reči.

Neverica u porodici Šundić: Aleksandrov brat Nemanja i majka Svetlana
- Upoznala sam je, svidela mi se jer je bila kulturna, lepa... Poslednji put su bili zajedno na svadbi, jesenas, kod naših rođaka u Arađelovcu. Nisam mogla da naslutim da će ovako nešto da se dogodi, posebno jer je Aleksandar bio miran, nikada se nije ni potukao - priča neutešna Svetlana, čiji sin je osumnjičen za ubistvo.
Aleksandar je u sredu, najverovatnije posle svađe, zadavio svoju devojku u iznajmljenom stanu u naselju Medaković u Beogradu.


Aleksandar Šundić (23) se trenutno nalazi u Urgentnom centru
Aleksandrov brat Nemanja kaže da su se on i Stela upoznali u junu prošle godine.
 
- Moj brat je bio miran. Pet godina je mlađi od mene. U tom studentskom domu na Kraburmi je imao sobu, a ja sam radio u istom domu kao portir i recepcionar. Znam kada je i upoznao Stelu u junu prošle godine . On je bio u čitaonici, spremao je ispit, a ona mu je prišla. Tako su se upoznali, on je odmah došao do mene, i ispričao mi da je upoznao jednu predivnu devojku i da se odmah zaljubio u nju. Ceo dom je znao koliko su se voleli. Držali su se za ruke, bili su nerazdvojni, plesali su zajedno od sreće. Ali, ona je bila ljubomorna i nije smeo da viđa drugarice, a izgleda da je i on bio ljubomoran. Krenule su svađe, sumnjao je da ga vara. Bila je starija od njega. Pre mesec i po dana su se poslednji put posvađali razmenili su i po dvesta poruka telefonom. On ih je meni pokazivao i ona ga je nazivala da je dete, da treba da poraste... Moj brat se malo i promenio, uvukao se u sebe, počeo da puši. A inače je sportista, trenira košarku, a dobio je i ponudu pre mesec dana da se bavi manekenstvom jer je bio jako zgodan i lepo građen. Ona mu to nije dala jer joj je smetalo da lepe devojke budu blizu njega - kaže Nemanja Šundić.
Ubijena Stela Gundelj (25)

Aleksandar je bio odličan đak i briljantan student treće godine Fakulteta organizacionih nauka sa svim ocenama devet i deset. Osnovnu školu je završio u Topoli, srednju u Mladenovcu, a na fakultetu Organizacionih nauka je čak i  poništavao ispite na kojima je doio slabije ocene kako bi ih polagao ponovo zbog većeg proseka.

Šundić se juče, nakon ispitivanja kod istražnog sudije, bacio sa drugog sprata Palate pravde. Odmah nakon toga je prevezen u urgentni centar gde su ga lekari stabilizovali.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.