Reklame


Đorđević došao u sukob sa Slavujem, ali je Arkan "suptilno" sugerisao Iliću da prekine svađu

Bora Čorba, London, klub 100, nastup
Lude devedesete!
Bora Čorba 
je izjavio da nije znao ko je Arkan kada ga je upoznao. Oni su se sprijateljili u jednoj kafani gde mu je pokojni Arkan dao vizit kartu na kojoj je pisalo "Željko Ražnatović - direktor kazina".
"Željka sam upoznao dok nisam znao da je Arkan. U jednom pijanom momentu. Lepo smo se zezali.", rekao je Bora gostujući na Hepi televiziji kod Milomira Marića. Đorđević je dodao da je provod pokvario Miroslav Ilić koji je ušao u kafanu pijan.
"Dolazi Miroslav Ilić, mrtav pijan, donosi vlašu konjaka i sedne za sto sa nama. Kreće da viče kako mu mi rokeri uzimamo zanat. Ja volim njega, on je čaroban čovek, ali ne valja kad se napije, nimalo.", priseća se Čorba.
Frontmen Riblje Čorbe ispričao je kako se tom prilikom dogodio i jedan incident. "Došlo je do sukoba između mene i Miroslava i ja sam ga gađao čašom. Nisam ga pogodio jer sam sedeo nezgodno, ali mi je bilo čudno što nije odreagovao. On je ćutao jer ga je Arkan udario ispod stola u cevanicu, a ovaj je znao da je to Arkan, za razliku od mene. ", rekao je Bora.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.