Reklame


Bio je visok i krupan čovek, ali zapanjila ga je moja reakcija, rekla je Džema Arterton

Džema Arterton
Džema Arterton, jedna od čuvenih Bondovih devojaka, prebila je beskućnika koji ju je udario po zadnjici.
"Podizala sam novac s automata, a neki beskućnih me je udario po pozadini. Tada sam pukla", rekla je Džema.
Seksi agentkinja Stroberi Filds iz Bondovog filma "Zrno utehe" munjevito se okrenula i počela da udara bezobraznog čoveka.
"Bio je visok i krupan čovek, ali zapanjila ga je moja reakcija. Nije očekivao da će ga žena od jedva 170 centimetara napasti.", kaže Arterton.
Nastavlja kako ju je molio da prestane da ga šamara i udara nogama. Džema tvrdi da joj je sada neprijatno što je tako reagovala.
"Na njegovu nesreću, za ulogu Bondove devojke morala sam da naučim borilačke veštine.", pohvalila se Engleskinja.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.