Reklame


Jelena Stevanović, bivša devojka koordinatora za sportska pitanja u FK Partizan, otkriva za Kurir da ju je bivši fudbaler brutalno mučio u vezi

Jedva sam se spasla!
Albert Nađ me je davio jastukom, hteo je da me siluje, bacao po podu, branio mi da jedem, nazivao me kurvom i ološem -  započinje potresnu priču Jelena Stevanović, bivša devojka koordinatora za sportska pitanja u FK Partizan.

Jelena ovo tvrdi u ekskluzivnoj ispovesti za Kurir jer, kako kaže, strahuje za svoj život pošto joj Albert i dan-danas preti da će je ubiti.

- Vezu smo započeli u februaru 2011. godine i trajala je do oktobra 2012. Nakon samo tri meseca zabavljanja počeli smo da živimo zajedno u stanu na Novom Beogradu. On je insistirao na zajedničkom životu. Ubrzo je počeo da mi priča kako želi da se oženi mnome, da hoće zajedničku decu. Međutim, nakon godinu dana čovek se potpuno promenio - kaže Jelena očiju punih suza.

- Tortura je trajala skoro svaki dan po dva sata. Dođem iz grada, a on s vrata krene da me baca i čupa za kosu. Baci me na krevet, skoči na mene i davi me jastukom! Tri puta sam završila u bolnici zbog stresa. Jednom sam ispričala lekarima šta mi je dečko uradio, a oni su mi rekli da odmah sve prijavim policiji jer je to pokušaj ubistva - seća se Jelena.

Kakve traume preživljava, znala je samo njena mlađa sestra, ali ništa nije mogla da uradi. Želela je više puta da pobegne, ali je bivši fudbaler, kako ona tvrdi, stalno zaključavao u stanu.

- U jednom periodu mi je branio da jedem! Kaže mi da je to on kupio i da ne mogu da uzmem iz frižidera - tvrdi ova namučena devojka i dodaje:

- Pored toga što sam se plašila za sebe, bilo me je veoma strah za moje, koji žive u Topoli, jer mi je stalno pričao da će i njih ubiti. Jednom sam smogla snage i prijavila ga... 

Bili smo u restoranu u kraju u kom smo živeli. Ručali smo, a on mi je iz čista mira zabio viljušku u ruku i pljunuo u tanjir.

Iako je preživljavala dramu, Jelena priznaje da je i pored svega ostala s njim.

- Jednom je hteo da me siluje! Nisam htela da spavam s njim jer nisam imala želju, a on mi je na silu raširio noge i pokušao da uđe u mene... Ma strašno, samo kad se setim toga - jecajući završava Jelena svoju ispovest.
I dalje mi preti

Nakon višemesečnog psihičkog i fizičkog zlostavljanja, devojka je napokon shvatila da mora da ga ostavi. Nekoliko dana je glumila da je zadovoljna i Nađ je prestao da je zaključava.

- Tada sam pokupila stvari i zauvek ga ostavila. Sad me zivka, hoće da mi nabije krivicu, preti mi i dalje da će me ubiti, ali sad sam sigurna da mu se više nikad neću vratiti i da napokon želim da stavim tačku na celu ovu priču .

Nađ: To su gluposti

Albert Nađ nije želeo da komentariše navode Jelene Stevanović, već je njenu priču nazvao glupostima, bez želje da dublje ulazi u tumačenje njenih reči. Mada, nije demantovao da su njih dvoje bili u vezi i zajedno išli u Pariz i Egipat.

- Zaista nemam šta da pričam o glupostima - bilo je sve što je na ovu temu rekao član Upravnog odbora srpskog šampiona.

Ni policija mi nije pomogla

Prilikom jednog zajedničkog izlaska Jelenu je Nađ, navodno, vukao po betonu. Međutim, ubrzo se obuzdao, jer je shvatio da je u blizini svoje zgrade, koju policija obezbeđuje 24 sata.

- Otišao je u stan, a ja sam sačekala policajce i zajedno krenula s njima da pokupim stvari. Dok sam se spremala, oni su pričali o Partizanu... Uvek je bio dobar s policijom. U jednom trenutku policajac mi je rekao da je to što pričam moja reč protiv njegove, a ja sam mu odgovorila da je verovatno i njih potplatio, na šta mi je odbrusio da zbog takvih reči mogu da me privedu.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.