Reklame


- U državi gde sam ja "diktator" objavljena je vest pod nazivom "Ženska momčad obljubljenog vođe" sa slikom mog maloletnog sina i njegovih drugova, sa tekstom, na dve strane, u kojem piše kako ja seksualno opštim sa svojim 15-godišnjim sinom, dok na to niko nije reagovao - rekao je potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić.

Prvi čovek SNS-a je tokom gostovanja u emisiji "Upitnik" izrazio ogorčenje zbog pisanja lista "Tabloid" u kome se tvrdi da je on imao seksualne odnose sa sopstvenim sinom. Političar je upitao "gde je pravda i gde je poštenje u srpskim medijima” i rekao da dotični list vodi linč protiv njega i, uz to, koristi sliku i ime njegovog maloletnog deteta.
Aleksandar Vučić
Optužuju me da spavam sa petnaestogodišnjim sinom! : Aleksandar Vučić | Foto: Jelena Vučetić
Vučić se požalio da se protiv njega vodi brutalna, plaćena medijska kampanja, kao i da to niko nije osudio.
Sporan tekst
Sporan tekst lista "Tabloid"
- Doneo sam nešto, što je moja sramota, što je bruka za moju porodicu, ali i nešto što nije dobro za Srbiju. U državi gde sam ja “diktator” pre deset dana objavljen je novinski članak pod nazivom “Ženska momčad obljubljenog vođe” sa slikom mog maloletnog sina i njegovih drugova, a u novinama stoji tekst na dve strane u kojem piše kako ja seksualno opštim sa svojim 15-godišnjim sinom. Na to niko nije reagovao – rekao je Vučić.
Lider SNS-a je i preko društvenih mreža sa javnošću podelio snimak svog gostovanja na Javnom servisu uz sledeći komentar:

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.