Reklame



Hrvatska manekenka Nina Morić rekla je za bosanski ‘Ekspres’ da nikada neće imati dečka srpske nacionalnosti i da ne razume zbog čega je veliki broj Hrvatica u ljubavnim vezama sa Srbima.
- Sa Srbinom ne bih bila ni mrtva! Ne volim taj njihov mentalitet. Ne vidim zbog čega je većina Hrvatica u vezi sa njima. Glupo je govoriti o patriotizmu, a zabavljati se sa Srbima kao što to čine Severina i Nikolina Pišek. Moje kriterijume za savršenog muškarca ispunjavaju samo Italijani. Njima je najlakše manipulisati, rekla je manekenka za bosanski „Ekspres“.
- Za tri meseca promenila sam 11 momaka. Sve su to bili bogati mamini sinovi koje sam iskoristila i slomila im srce. Nakon bračnog brodoloma sa Fabricijom Koronom, muškarce posmatram kao igračke i želim što više da ih povredim. Najslabiji su kada se zaljube u mene i kada misle da sam svoje srce predala samo njima. Tada mogu svašta da im radim, a kada prekinem vezu slome se kao ledenica, kaže Morićeva.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.