Reklame


I da se ja pitam, mi nikada ne bismo ni ušli u Evropsku uniju ako je uslov Kosovo, rekla je Maja

Maja Nikolić
BEOGRAD - Odlučna u nameri!
Pevačica Maja Nikolić želi da kupi Kosovo i Metohiju!
Ona je u emisiji “Ekskluziv” rekla da radi u jednom ruskom timu sa kojima pregovara o ozbiljnim temama za poboljšanje naše zemlje.
Da mogu, ja bih jednom jakom i velikom investicijom otkupila Kosovo od zlotvora. I da se ja pitam, mi nikada ne bismo ni ušli u Evropsku uniju ako je uslov Kosovo.
Trenutno u ruskom timu pregovaramo o 12 vozova koji će biti dati Srbiji. Svima je poznato da ja mogu da radim kao marketing menadžer svake kompanije, ne postoji nijedna tajna u marketingu koja mi je strana – rekla je Maja Nikolić.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.