Reklame


Posle Ilde Šaulić, Dare Bubamare i Ace Lukasa, i kraljica narodne muzike Lepa Lukić odlučila je da ode iz „Granda“.

Vratila se  korenima: Lepa Lukić
Vratila se korenima: Lepa Lukić | Foto: Zoran Ilić
Naime, ona je nekoliko albuma objavila upravo za produkcijsku kuću Saše Popovića, ali je ovog puta odlučila da se vrati u PGP, svoju nekadašnju izdavačku kuću. Na njenom novom disku će se naći 16 starih pesama i dve nove numere.

- Ovaj album izlazi u izdanju PGP i nadam se da će se publici svideti naš odabir starih i ove dve nove pesme. Daleko bilo da sam se posvađala sa čelnicima „Granda“. Ostali smo u dobrim odnosima, nekoliko albuma sam snimila za njih, ali sam odlučila da se prešaltujem - rekla nam je Lepa i dodala da jedva čeka da vidi kako će njeni fanovi prihvatiti nove pesme, a za jednu od njih je sigurna da je napravila dobar izbor.

- Jedna pesma je posvećena svim ženama koje su majke i ta pesma mi je veoma draga. Nadam se da će se i publici dopasti. Mene publika voli gde god da sam - izjavila je pevačica, koja najčešće peva u svojoj kafani „Dva putića“, a u poslednje vreme je viđena u brojnim emisijama javnog servisa.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.