Reklame


Proslavljeni fudbaler Mateja Kežman pre nekoliko dana imao je sukob sa suprugom u stanu na Vračaru u kom Emilija trenutno živi sa decom, zbog čega je ona pozvala policiju, saznaje “Alo!” iz dobro obaveštenih izvora bliskih ovom još uvek zvaničnom paru.

Emlija Kežman
Stvarno ne želim da pričam o tome, samo mogu da kažem da nismo
fizički napadnuti ni ja ni deca: Emilija Kežman | Foto: Dimitrije Goll
- Mateja je, očigledno prethodno iznerviran, došao u stan na Vračaru gde Emilija živi sa decom i odmah je počeo da viče. Kako sam čuo, tokom svađe nije birao reči, pa se ona, kako je kasnije ispričala, zabrinula za bezbednost i tako uplašena pozvala policiju kako bi sprečila eventualni fizički obračun - priča za “Alo!” dobro obavešten izvor i dodaje da su nadležni organi odmah reagovali nakon prijave.


- Policija je brzo došla i situacija se smirila. Dok ih nije videla na vratima, Emilija je bila u panici. Ovo je bio veliki šok za nju. Pretpostavljam da je Kežmanov povod za ovakvu žučnu svađu i napad na suprugu bio intervju koji je ona dala pre nekoliko dana za jedne novine u kome spominje da nije brižan otac i da za decu pita SMS-ovima. Mateja i Emilija su dali izjave policiji tako da ćemo videti kako će se sve završiti - završio je naš izvor koji je insistirao na tome da ostane anoniman.

Kada smo pozvali Emiliju da čujemo njenu stranu priče, supruga poznatog fudbalera je bojažljivim glasom odgovorila:

- Stvarno ne mogu da pričam o tome. Međutim, ipak je nastavila.

- Nije me fizički napao. Nismo se fizički obračunavali. Ne mogu da dajem nikakve informacije o tome - izjavila je Kežmanova supruga za “Alo!”, a na naše pitanje da li su i deca bila u stanu u trenutku kada je policija intervenisala, Emilija nam je potvrdno odgovorila.
Nema isti smisao  za humor kao Nebojša Čović:  Mateja Kežman
Bože, kakva glupost! Ima li kraja lažima i glupostima: Mateja Kežman | Foto: Goran Srdanov
- Da, tu sam bila sa decom u stanu. A odakle vam ta informacija? - kratko je prokomentarisala, a onda na našu konstataciju da vidimo da joj nije prijatno da priča na ovu temu, majka troje dece je rekla:

- Uopšte nije. Stvarno ne želim da pričam o tome, samo mogu da kažem da nismo fizički napadnuti ni ja ni deca.

Za razliku od svoje supruge, koja je potvrdila da je incidenta bilo, Mateja Kežman sve negira.

- Bože, kakva glupost! Ima li kraja lažima i glupostima - bio je komentar koji je najpre dao Kežman, da bi nas potom optužio za golgotu.

- I još jednu stvar da ti kažem i to napiši takođe. Razapeli ste Gospoda Isusa Hrista, pokušavate isto sa mitropolitom Amfilohijem, vladikom Artemijem, pa šta ja jadni mali i grešni mogu da očekujem od vas... Da vam Bog oprosti svaku laž i svako slovo koje ste napisali i izgovorili! Zbogom!
Mateja: Sa Emilijom sam imao divan brak!
Iako trenutna dešavanja ne govore da su se razišli mirnim putem i da iz braka pamte samo lepe stvari, Mateja Kežman je nedavno izjavljivao kako je imao divan brak sa Emilijom i da njihov razvod nije nikakav bauk.

- Razvod je jedna normalna stvar koju je proživelo milion ljudi. Petnaest godina živim u inostranstvu. Ja živim sam četiri i po godine, a već dve godine nemam nikakvu emotivnu vezu, ni sa Emilijom, ni s nekom drugom. Moja porodica i prijatelji su, naravno, bili upućeni u to, tako da njima sad ovo saznanje iz novina nije nikakva novost. Naravno da se sada poštujemo zbog dece i da smo ostali u prijateljskim odnosima. Nama jeste u interesu da deci bude dobro - pričao je Kežman sredinom prošle godine, a njegova supruga je nedavno dala intervju u kom je izjavila da fudbaler ne vodi brigu o bolesnom sinu.
Cena prošle ljubavi - Emilija i Mateja Kežman
Emilija i Mateja Kežman | Foto: Aleksandar Dimitrijević
- Mateja zna za to, ali nije dolazio, već za sina pita preko SMS-a. Decu viđa kad ih odvezem do njega, pa ih on uzme, ali ih nije video otkad se Jakov razboleo. Istina je da će Mateja postati otac, on mi je to saopštio pre tri meseca. Pozvao me je, seli smo i to mi je rekao. Bila sam šokirana, ali sve je to božja volja - rekla je Emilija i dodala da su deca bila zbunjena kada su saznala da će njihov tata sa devojkom Marijom dobiti batu ili seku.

Bili su vrlo zbunjeni i pitali me o čemu se radi, jer su ih komšije i druga deca zapitkivala. Ja nisam znala kako da im objasnim. Tada sam Mateji poslala poruku i pitala ga kako će to da objasni deci, pošto ih nije pripremio, nego je dozvolio da to saznaju od drugih - rekla je gospođa Kežman.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.