Reklame


Jasmina Jelić Šujkić (30), prodavačica u radnji firme “Koton Textile Limited“ d.o.o. u Beogradu, ostala je u decembru 2012. godine bez posla u osmom mesecu trudnoće. Samo tri meseca ranije, i njen suprug Stefan (34), poslovođa u istoj radnji, bio je iste sudbine.
Porodica Šujkić ostala bez prihoda, a drugo dete očekuju u februaru: Jasmina, Stefan i Nikola
Tako su oboje ostali bez posla i primanja sa trinaestomesečnim sinom i bebom na putu. Živeli su u Beogradu kao podstanari. Kad su ostali bez posla, posle isteka ugovora o radu, njihov život se okrenuo naglavačke.

- Bila sam šokirana kada sam shvatila da smo oboje bez posla, a druga beba treba da se rodi u februaru. Budući da smo u Beogradu bili podstanari, morali smo da se vratimo u Kruševac kod mojih. Šta će biti sa nama ako se suprug uskoro ne zaposli, ne znam - priča Jasmina.

Stefan kaže da od 18 zaposlenih u radnji samo njima nije produžen ugovor, a glavni razlog za to vidi u pretpostavljenom, direktoru maloprodaje Zoranu Nikoliću, kasnije unapređenom u kantri menadžera.

Naime, Jasmina i Stefan imali su stalan posao u firmi „Misid Fashion“ d.o.o. iz Beograda, koja je imala franšizu i bavila se prodajom turskih brendova „koton“ i „ole“, do kraja 2011.

- Tada je turski brend “koton” otkupio franšizu zajedno sa postojećim radnjama, osnovao svoju firmu u Srbiji “Koton Textile Limited“ d.o.o. i postao vlasnik radnje u kojoj smo radili. Posle toga svi zaposleni su, bez obzira na to što su do tada bili u stalnom radnom odnosu, potpisali ugovore o zaposlenju na određeno vreme. Ja na tri, a supruga na 12 meseci - kaže Šujkić.

Pred samo isticanje njegovog ugovora, i ne sluteći da bi i sam mogao ostati bez posla, Stefan je razgovarao sa Nikolićem o tome da Jasmini sačuva posao.

- Molio sam ga da joj produži ugovor bar još mesec, do porodiljskog, nije hteo, jer „emocijama nema mesta u poslu“. Mislim da je razlog za ovakav postupak lična netrpeljivost prema meni, jer sam radio prekovremeno kad god je trebalo. Možda se uplašio da bih mogao da ga zamenim kao mlađi i agilniji - objašnjava Stefan.

Jasmina se prijavila na biro za nezaposlene i primaće neto nadoknadu od 6.000 dinara narednih godinu dana. Ovom paru to su trenutno jedina primanja.

Menadžer Nikolić: Istekao im je ugovor o radu

Kantri menadžer Zoran Nikolić kaže da niko u radnji “Koton” nije dobio otkaz već su nekim radnicima istekli ugovori o radu.

- Jasminu Šujkić sam preuzeo iz stare firme, bila je na porodiljskom i vodili smo je do isteka ugovora. Šta je dalje sa njom i mužem, mene ne zanima. I nije tačno da je samo njima dvoma istekao ugovor, bilo je još radnika - objašnjava Nikolić. 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.