Reklame


Posle pritisaka od strane svojih bližnjih, Džej Ramadanovski konačno je prestao sa konzumiranjem alkohola, koji mu je zabranjen nakon lečenja metodom blokade, a to je pevač potvrdio za “Alo!” kada ga je naš fotoreporter uslikao dok pije “koka-kolu”!

Ne pijem više alkohol. Svi me kritikuju. Morao sam da prestanem i sad pijem samo “koka-kolu”: Džej
Ne pijem više alkohol. Svi me kritikuju. Morao sam da prestanem i sad pijem samo “koka-kolu”: Džej | Foto: Rajko Ristić
- Ne pijem više alkohol. Svi me kritikuju. Morao sam da prestanem i sad pijem samo “koka-kolu”. Jeste da ni ona nije zdrava, ali je svakako bolja od alkohola - rekao je za “Alo!” Džej, kog smo uslikali na snimanju “Grandovog” novogodišnjeg programa, a njegove kolege su konstatovale da pevač već bolje izgleda.
Živeli: Džej, „koka-kola“  i Zlata Petrović
Živeli: Džej, „koka-kola“ i Zlata Petrović | Foto: Zoran Ilić
Za doček peva svojim Dorćolcima!
Pošto je Džeju zdravstveno stanje stabilizovano, on će za doček Nove godine nastupiti pred svojim Dorćolcima u restoranu “Gaučosi”. Pevač poznat po stvaranju odlične atmosfere za “Alo!” najavljuje dobru zabavu: - Prvi put ove godine pevam u svom kraju. Ma bre, em što je dobra kafana, em što sam blizu kuće. Garantujem najbolji provod u Beogradu, sto posto! - rekao je Džej.
Podsećanja radi, Ramadanovski je nedavno imao zdravstvenih problema do kojih je došlo kada je poništio dejstvo blokatora koje je primio kao terapiju kojom je započeta njegova borba odvikavanja od alkohola, ali i od opijata. No, on je navodno ubrzo bio posustao i vratio se porocima.

- Pre izvesnog vremena Džej je na nagovor dugogodišnjih drugara posetio jednu privatnu kliniku, gde mu je urađena takozvana blokada injekcijom koja suzbija želju za opijatima i alkoholom, ali i pored toga pevač je došao u iskušenje, pa se ponovo „uradio“ i ucirkao, a taj „luksuz“ mogao je da ga košta života.
Džej je prekršio pravilo i samo zahvaljujući prijatelju koji je pozvao kliniku i brže-bolje ga odvezao izvukao je živu glavu - rekao je tada izvor za “Alo!”, nakon čega je Ramadanovski izjavio da tek treba da primi blokator. Ovo iskustvo Džeja je definitivno naučilo pameti, pa je prešao na “koka-kolu”.
„Je*aću vam mamu  svima!“: Bata Zdravković
„Je*aću vam mamu svima!“: Bata Zdravković | Foto: Zoran Ilić
Bata pretio „Paparaco lovu” po ugledu na Kebu!
Stopama Dragana Kojića Kebe krenuo je Bata Zdravković, koji je na snimanju novogodišnjeg programa pretio ekipi “Paparaco lova” pred brojnim novinarima! - Zašto mene napadate i unosite mi se u facu? Ja samo radim svoj posao! - rekao je jedan od snimatelja emisije, što je razjarilo Zdravkovića, koji je žestoko zapretio.
- Je*aću vam mamu svima! Ja nisam Keba da pretim, pa da ništa ne uradim! Ja ću da dođem i da završim posao, stoke jedne, eto šta ste vi! Naučiću vas pameti! Popušićete sve što ste snimili - urlao je Bata, koji bi zbog ovih pretnji mogao i krivično da odgovara.
Bata Zdravković
Bata Zdravković | Foto: Zoran Ilić

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.