Reklame


Nakon što se pre izvesnog vremena pronela vest da je Anu Sakić Milan Popović častio rođendanskom žurkom jer su njih dvoje navodno u vezi, „Alo!“ saznaje da između glumice i biznismena nema ljubavi, već - interesa!

Predusretljiva: Ana Sakić
Predusretljiva: Ana Sakić
Naime, Sakićeva bivšem vereniku Severine Vučković, s kojim je u drugarskim odnosima, navodno nabacuje svoje drugarice, a milioner je zauzvrat časti!
Galantan:  Milan Popović
Galantan: Milan Popović | Foto: Goran Srdanov
- Svi koji dobro poznaju Milana znaju da on ne troši pare na svakoga. Međutim, kada je Sakićeva u pitanju, on je vrlo rado časti, ne samo zato što mu je draga već i zato što ga upoznaje s drugaricama. Glumica ne izbija iz njegovog kafića na Vračaru, gde dolazi obično u ženskom društvu. Milanu to savršeno odgovara, jer kao i svaki muškarac, voli da se upoznaje s lepim damama, a Anine prijateljice odlično izgledaju - priča naš dobro obavešteni izvor.

- Milan je u poslednje vreme imao nekoliko devojaka, među kojima i neke koje su javne ličnosti (imena poznata redakciji). One su ga posećivale, a on je prema njima bio veoma pažljiv. Međutim, Popović nije želeo da se zbližava s bilo kojom od njih, tako da su ti susreti kratko trajali - završava naš izvor.
Kako bismo čuli komentar na naša saznanja, pozvali smo Anu Sakić, koja nam je rekla:

- Milana poznajem pet godina, odlični smo drugari, a što se tiče toga da li mu nabacujem ribe, to su obične gluposti - rekla je glumica za naš list, dok do komentara Milana Popovića nismo uspeli da dođemo do zaključenja ovog broja.
Severina Vučković
Severina Vučković | Foto: Rajko Ristić
Severina: Ja sam u srećnoj vezi sa Anom Bebić!
U intervjuu za magazin „Story“, odgovarajući na pitanje kako reaguje na spekulacije da su se između nje i beogradskog kompozitora Filipa Miletića rodile emocije iako je on u vezi sa Anom Bebić, s kojom je otpevala „Italianu“, Severina Vučković je rekla:

- Pogađaju me ovakve tvrdnje jer sam ja u srećnoj vezi sa Anom. Ona to želi da sakrije, nije sigurna u svoja osećanja prema Filipu, ali ja želim da se zna. Ana je moja riba, napokon sam s poznatom pevačicom i sada ću biti u svim novinama - bila je duhovita bivša verenica Milana Popovića, koja s bivšim verenikom ima sina Aleksandra.
Ana Bebić
Ana Bebić | Foto: Zoran Ilić

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.