Reklame


  Valeri Spruil (60) iz Dojelstauna u Ohaju, nakon smrti supruga Persija, DNK testom došla je do šokantnog otkrića - njen pokojni muž ustvari joj je biološki otac, a ljudi za koje je mislila da su joj roditelji - njeni su baba i deda
Posle smrti muža saznala da joj je on biološki otac

Valeri Spruil

Valeri Spruil, koja je sa suprugom Persijem izrodila troje dece, nakon njegove smrti doživela je stravičan šok otkrivšida je Persi njen biološki otac.

- Posle smrti muža čula sam bizarne glasine o našoj vezi, a ujak me je uputio na DNK test, kako bih otkrila istinu.
Nakon toga je usledio šok - Persi je bio moj otac - priča Valeri.
Kaže da se usudila da priču iznese u javnost, kako bi saznala da li ima još braće i sestara.
- Nisam sigurna koliko su dece imali, ali ja znam za šestoro. Ova priča me mnogo boli, ali jednostavno želim
da znam da li imam još braće i sestara - kaže ona. - Persi je radio kao vozač kamiona. Dolazio je u našu kuću,
kao porodični prijatelj i ja sam verovala u to. Za majku Kristinu sam mislila isto. Da dolazi kod nas kao prijatelj.
Tako se na kraju ispostavilo da su ljudi koji su me odgajili, za koje sam mislila da su mi roditelji, ustvari moji baba i
deda. Niko mi nikada nije rekao istinu - u očaju priča Valeri.
Ona nije sigurna, ali ipak misli da je Persi znao da mu je ona ćerka.
- Ne mogu da tvrdim, ali on je morao znati istinu. Verovatno se jednostavno plašio da mi kaže - priča
šezdesetogodišnja Valeri koja se od trenutka kada je otkrila porodičnu tajnu, bori sa traumatskim posledicama.
Često je u bolnici, a posete psihologu postale su joj svakodnevica.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.