Reklame


Domaćicu Vajolet D’Melo (60) napali su gepardi u jednom rezervatu u Južnoafričkoj Republici. Njen muž Arči (60) fotografisao je suprugu dok je oba bila u kandžama geparda.
- Bilo je zastrašujuće i odigralo se jako brzo. Jedan minut sam bila u kavezu sa gepardima, a sledećeg su me grizli za glavu. Morala sam da se pravim da sam mrtva dok su me ujedali za noge i stomak - ispričala je Vajolet.

Napadnuta žena rekla je za južnoafričke novine "Herald" da gepardi nisu bili zlobni i da je osetila da su samo bili uzbuđeni, ali je ubrzo sve postalo previše ozbiljno.
  
- Bukvalno su se pojavili niotkud i bila sam potpuno bespomoćna. Doktor mi je rekao da gepardi obično napadaju prvo stomak da bi onesposobili svoje žrtve i da sam srećna što sam živa - rekla je Violet.

Njen muž Arči je sve vreme bio ispred kaveza odakle je uslikao napad. On je opisao kako je izgledao napad dok je on bespomoćno stajao izvan kaveza i fotografisao kako mu gepardi napadaju suprugu. 



- Napad je trajao tri minuta pre nego što je Violet, teško krvareći, uspela da pobegne, rekao je Arči.

Međutim, menadžeri parka tvrde da životinje nisu agresivne i da su samo bile uzbuđene zbog mnogo dece i posetilaca.
  
Menadžer parka Majk Kantor je objasnio da je on čuvao ova dva geparda od kada su rođeni i da inače nisu agresivni.
  
- Odrasli su kraj mene i nisu agresivne životinje. Izgledalo je kao da hoće da se igraju sa ženom. Problem sa gepardima je što su kao psi, ne mogu da uvuku kandže pa su je povredili. Verovatno su mislili da je vreme za igru - rekao je menadžer.

- Procenićemo situaciju za nedelju -dve i verovatno opet pustiti ljude kod životinja jer mi mislimo da je bezbedno - rekli su iz parka.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.