Reklame


Švedski glumac Piter Stormajer, koga je domaća publika upoznala kroz seriju “Bekstvo iz zatvora”, nedavno je otkrio po čemu će pamtiti snimanje akcionog trilera “Lock Out” u Srbiji. Iako mu se nije dopalo što nigde nije imao mira od pušača, Srbiju je doživeo kao zanimljivu i egzotičnu zemlju koju je u iznajmljenom automobilu obilazio sa suprugom i sinom.
Glumac kaže da mu je najviše smetao duvanski dim
Njegov prvi susret sa Srbijom zapravo je bio studio PFI u Šimanovcima, kojim je bio oduševljen, našalivši se pritom sa sopstvenom zemljom budući da je deo opreme rađen u švedskim fabrikama “Ikea”.

- Studio je bio potpuno nov, i to u Srbiji. Tamo je inače vrlo zagađeno, a ljudi su siromašni, ali studio je bio lep i nov. Iako je sve bilo iz “Ikee”, ipak je bilo lepo - kazao je Stormajer.

On je u Srbiji bio sa suprugom i sinom i najpre su bili smešteni u jednom hotelu, ali mu se nikako nije dopadalo što se gotovo na svakom koraku puši. Producenti su mu zato ubrzo pronašli stan van grada gde je mogao da uživa u svežem vazduhu.

- Iznajmljivali bismo auto i posećivali neka manja mesta. U Srbiji sam imao taj luksuz što sam mogao da povedem porodicu sa sobom i odlično smo se proveli. Doduše ne prve nedelje, svi u hotelu su pušili, a na ulici su izduvni gasovi automobila užasni. Međutim, sve je to egzotika. Eto, sad sam video i Srbiju, video sam pozitivne i negativne strane komunizma i kako on opstaje i danas. Siguran sam da ima ljudi koji misle da je to dosadno, ali ja sam uvek veoma znatiželjan i mislim da je luksuz upoznavati različite zemlje i mesta - zaključio je Stormajer i dodao da je išao i na pijace i kod lokalnih seljaka pronalazio svakakve egzotične stvari.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.