Reklame

Zorica Marković

Pevačica na DM Satu popila čašu vode, koju je onda ispljunula po Stevici Nikoliću


Kao pod tušem.
Zorica Marković popila je čašu vode i ispljunula je na Stevicu Nikolića, voditelja i urednika emisije „Maksimalno opušteno“ na DM Sat. On je skočio sa stolice, pogledao pevačicu zbunjeno, a onda joj uz osmeh, sav mokar, prišao i poljubio je.

Sve se to desilo u trenutku kad je Stevica odjavljivao emisiju u kojoj su mu, osim Markovićke, u gostima bila i tri njena fana.

- Nije mi bilo neprijatno. Bilo je potpuno neočekivano, a pošto sam ja pozitivno lud, nisam joj zamerio. Ona je lafica, samo što sam bio mokar do gaća, pa sam se sušio fenom - rekao je kroz smeh Stevica za portal Folk.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.